loading...
نود مارکت
فواد بازدید : 75 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (2)

خرید پکیج جامع آموزش کامل تعمیرات حرفه ای موبایل:اورجینال





آموزش تعمیر تلفن همراه
آموزش ویدیویی و تصویری تعمیرات حرفه ای و تحصصی موبایل به همراه جزوات آموزشی
( ارائه دهنده محصولات نوین آموزشی در زمینه های مختلف) ، مجموعه ای جامع درباره آموزش حرفه ای تعمیر موبایل و انواع گوشی تلفن همراه به صورت CD های آموزشی تهیه کرده است که دریافت آن را به کلیه علاقه مندان توصیه می کنیم
این مجموعه به شرح زیر می باشد
آشنایی وچگونگی کار با صفحات Touch Screen
آشنایی با Bluetooth – Infored
آشنایی با قطعات :
- مقاومت های SMD
- مقومت های ثابت
- مقاومت های اتوماتیک
- PTC , NTC , …
آشنایی با اصطلاحات مورد نیاز :
- پرش آنتن
- رقص شارژ
- عدم آنتن دهی
- نشتی خازن
- استفاده از دستگاه هیت برای برداشتن IC
- نحوه قرار دادن IC
- اس تفاده از فلکسی برای قرار دادن قطعات
- آموزش استفاده از شابلون وخمیر شابلون برای پایه گذاری قطعات
- چگونگی و مراحل تعمیرات گوشی
- تعمیر انواع گوشی نوکیا
- تعمیر انواع گوشی های سامسونگ
دستگاههای مورد نیاز
- هیت
- فلکس
- سیم قلع گیر
- شابلون و خمیر شابلون .شماره مجوز 349/8542


نحوه خريد خرید پکیج جامع آموزش کامل تعمیرات حرفه ای موبایل:اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید پکیج جامع آموزش کامل تعمیرات حرفه ای موبایل:اورجینال


فواد بازدید : 173 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید کارتون پیمان حیوانات/اورجینال





خلاصه داستان: داستان این انیمیشن روایتگر اتحاد و همبستگی حیوانات است که به دلیل خرابکاری انسان ها ، رودخانه های سرشار از آب آن ها قطع شده است و آن ها برای یافتن آب دست به هرکاری می زنند . در این بین بیلی به کمک دوستانش سعی دارد تا همه چیز را به حالت عادی خود برگرداند و زندگی تمام حیوانات را نجات دهد که اتفاقات جالبی در این راه برای او اتفاق می افتد …
شماره مجوز:854/756297


نحوه خريد خرید کارتون پیمان حیوانات/اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید کارتون پیمان حیوانات/اورجینال


فواد بازدید : 66 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید پستی آموزش پارکور  Parkour  اورجینال


خرید پستی آموزش پارکور Parkour اورجینال



آموزش حرفه ای ورزش پارکور
توسط گروه های معروف دنیا
Parkour Learning
شامل 1 دی وی دی


تاریخچه پارکور
پارکور از قدیم و زمانی که انسان نیاز به شکار کردن و شکار نشدن داشت وجود داشته است اما جرقه های پارکور به معنی امروزی توسط یک سرباز فرانسوی جنگ ویتنام به نام ریموند بل (Raymond Belle) زده شد. او در جنگ نیاز به هنری برای تعقیب و فرار ، امداد و نجات داشت. او از جمله آتش نشان های دلیر نیز بود و چندین ماموریت بسیار خطرناک را انجام داده بود. حدودآ ۲۸ سال پیش در یکی از روستاهای اطراف فرانسه پسر ریموند ، دیوید بل (David Belle) بعضی از این حرکات پدر خود را با بازی های کودکانه با دوستانش آمیخته بود. وقتی بزرگتر شدند روی این هنر کار کردند و آن را به این شکل امروزی تبدیل کردند. در اصل پدران این رشته دیوید بل و سباستین فوکان (Sebastian Foucan) هستند.
بعد از مدتی بین سباستین فوکن و دیوید بل اختلافاتی بر سر عقاید مختلف بوجود آمد که منجر به تقسیم شدن این رشته به دو بخش متفاوت شد. سباستین معتقد بود که در پارکور باید کمی حرکات نمایشی و خلاقانه و زیبا وجود داشته باشد ، اما دیوید می گفت زیبایی حرکات هیچ اهمیتی در پارکور ندارد. پس سباستین رشته جدیدی به نام Free Running را پایه گذاری کرد



خرید پستی آموزش حرفه ای پارکور جالب ترین ورزش دنیا Parkour Learning !

پارکور (به فرانسوی: Parkour) یا هنر حرکت کردن (به فرانسوی: l’art du déplacement) یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از تواناییهای انسان. داوید بل، بنیان گذار پارکور در فرانسه میگوید: جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبهکردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند اینکه در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعهای ه دفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روانترین و مستقیمترین مسیر و مناسبترین حرکات است که میتواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد. «کارایی» یکی از مهم ترین مشخصههای پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریعترین باشند، بلکه باید مستقیمترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.

به کسانی که از اصول پارکور در زندگی خود بهره میبرند «تراسور» گفته میشود.
پارکور یک ورزش و هنر است ، هنر جا به جایی. برای مثال یک فرد عادی وقتی به یک ارتفاع می رسد دنبال پله برای پایین آمدن از آن می گردد اما یک پارکور کار از آن ارتفاع می پرد. یک آدم عادی وقتی به یک مانع می رسد مسیرش را عوض می کند اما یک پارکور کار آن مانع را با یکی از حرکات پارکور پشت سر می گذارد.

در این بسته آموزشی شما با انواع حرکات پارکور مانند :
Rolling , Speed vault , Cat leap , Monkey vault , Precisio n Jump , Turn vault , Underbar , Wall run , Tic Tac , Landing , Lazy vault , Gate Vault , Dash Vault , Revers Vault
و تعدادی حرکات دیگر آشنا خواهید شد.

لازم به ذکر است که این مجموعه توسط گروه های بزرگ پارکور در دنیا مانند The Tribe و Sebastien Foucan تهیه شده است.




»» ویژگی های این مجموعه :
کاملترین پکیج آموزشی پارکور در ایران
نسخه DVD-R زبان اصلی
قابل اجرا در کامپیوتر و سیستم ها خانگی
بسته بندی نفیس و اختصاصی
شامل 2 دی وی دی محتوی Jump London , Jump Britain و مجموعه آموزشی The Tribe همراه با کلیپ های آموزشی حرکات پارکور


توضیحات تکمیلی :
اگر بخواهیم رسمی تر توضیح دهیم پارکور یعنی رفتن از نقطه A به B در سریعترین زمان با استفاده از توانایی های بدن انسان.

پارکور در ایران ورزش جا نیفتاده ای است و خیلی ها تا حالا اسم آن را هم نشنیده اند و بدتر از آن عده ای درک نادرستی از این ورزش د ارند مثلآ میگویند این ورزش برای دزد هاست که از در و دیوار بری بالا یا عده ای فکر می کنند که پارکور جنگولک بازی ، بدل کاری ، حرکات آکروباتیک ، کلکل و… این چیز هاست که همگی اشتباه و غلط محض است.

پارکور مثل سایر ورزش ها ذهن شما رو از این دنیای کثیف آزاد می کند و استرس را به شدت کاهش می دهد. به شما یاد میدهد چطور با مشکلات زندگی مبارزه کنید. چون کم کم یاد می گیرید که نباید به خاطر وجود یک مانع مسیرتان را عوض کنید. باید مانع را از سر راهتان بردارید.
پارکور در دسته ورزش های بسیار خطرناک (Extreme) قرار نمی گیرد ولی خوب ورزش خطرناکی است و باید در آن سیاست ، صبر ، خود باوری ، شجاعت و… داشته باشید که با تمرین همه اینها را بدست می اورید که در زندگی بسیار کمکتان می کند.

برای انجام تمرینات مطلوب پارکور باید کمی آمادگی بدنی (انعطاف و وزن مناسب و…) داشته باشید ولی با نداشتن اینها هم میتوانید تمرینات پارکور را در حد خودتان انجام دهید.
عده ای فکر می کنند پارکور یعنی کله خر بودن ! میگن وقتی پله هست چرا از دیوار بپریم؟ خوب وقتی می تونید توپ رو با دست بر دارید و بدوید توی دروازه حریف و توپ رو بندازید اونجا چرا انقدر جون می کنید با پا بهم پاس می دید و… ، وقتی می تونید با هلی کوپتر یا تله کابین بروید بالای کوه چرا کوه نوردی می کنید که آخرش هم از اونجا بیفتید پایین؟
پس می بینید که ذات ورزش همین است و ذات پارکور هم مثل سایر ورزش ها گذر از موانع است. ورزشکاران بخاطر علاقه ورزش می کنند لازم نیست حتمآ با دید سود و منفعت جویی به ورزش نگاه کنید.

پارکور مثل همه ورزش های دیگه دنیایی از تکنیک و فلسفه است. یک انسان عادی وقتی از ارتفاع ۴ متری بپرد بدون شک آسیب می بیند در حالی که یک پارکور کار به سادگی از آن ارتفاع می پرد بدون اینکه کوچکترین آسیبی ببیند ، او با استفاده از فنون پارکور فشار وارد بر پاها را دفع می کند و صحیح و سالم می رود.
.

با شماره مجوز: 022085-0123-6




- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقی ق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.






dash, free running, Jump Britain, Jump London, monkey, parkour, the tribe, vault, آموزش parkoor, آموزش parkour, آموزش پارکور, آموزش پارکور جدید, آموزش پارکور در ایران, آموزش پارکور سپاستین, انواع حرکات پارکور, تراسور, خرید آموزش پارکور, خرید پارکور, دش پارکور, فیلم آموزشی پارکور, مانکی پارکور, مستند پارکور, ورزش پارکور, پارکور, پرش, پرش پارکور


نحوه خريد خرید پستی آموزش پارکور Parkour اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 10800 تومان
خريد خرید پستی آموزش پارکور  Parkour  اورجینال


فواد بازدید : 75 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرکت های توزیع واداره برق منطقه ای باپاسخ تشریحی رشته برق


آیا منبعی برای مطالعه وجود دارد؟

بله، مجموعه ای از نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو در سالهای قبل و همچنین نمونه سوالات آزمونهای استخدامی مختلف طبق مواد آزمون استخدامی وزارت نیرو گردآوری شده که در قالب چندین فایل شامل سوالات تستی ارائه می شود. مطالعه نمونه سوالات سال های گذشته آزمون استخدامی وزارت نیرو کمک بزرگی برای داوطلبان متقاضی استخدام در این استخدامی جهت کسب آمادگی بیشتر و بهتر می باشد. شما با دریافت این بسته، سوالات زیر را دریافت خواهید نمود:

۳۴۰ نمونه سوال هوش و توانمندی های ذهنی + پاسخنامه

۲۵۰ نمونه سوال ادبیات فارسی + پاسخنامه

۸۷ نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات + پاسخنامه

۲۵۰ نمونه سوال معارف اسلامی + پاسخنامه

۲۶۰ نمونه سوال زبان انگلیسی + پاسخنامه

سوالات تخصصی برخی از رشته ها ( مربوط به آزمون های سالهای قبل )

۵۰ نمونه سوال تخصصی برق قدرت – منطقه ای

۵۰ نمونه سوال برق قدرت – توزیع

۵۰ نمونه سوال تخصصی تکنیسین برق- تولید

۵۰ نمونه سوال تخصصی تکنیسین برق- توزیع

۵۰ نمونه سوال تخصصی الکترونیک

۵۰ نمونه سوال تخصصی رشته آمار

۵۰ نمونه سوال تخصصی رشته حقوق

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس مالی

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس مکانیک

۵۰ نمونه سوال تخصصی تکنیسین مکانیک

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس نرم افزار

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس شیمی

۵۰ نمونه سوال تخصصی تکنیسین شیمی

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس روابط عمومی

به همراه صدها سوال استخدامی دیگر برای تقویت بنیه علمی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی.
ش م: 21/12412



نحوه خريد نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرکت های توزیع واداره برق منطقه ای باپاسخ تشریحی رشته برق :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 20000 تومان
خريد نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرکت های توزیع واداره برق منطقه ای باپاسخ تشریحی رشته برق


فواد بازدید : 75 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش زبان فرانسوی به روش روزتا استون Rosetta Stone (اورجینال )


آموزش

به شیوه ی زبان مادری



در یک دی وی دی

با آموزش نصب فارسی

Rosetta Stone Language Learning Software Rosetta Stone French نام مجموعه آموزشی فوق العاده‌ای از کمپانی Rosetta Stone امریکاست که قادر به آموزش اکثر زبان‌های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم‌افزار با به وجود آوردن محیطی اشنا و زیبا به صورت چند رسانه‌ای و بهره گیری از شیوه‌های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان، نرم‌افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی عرضه کرده که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز‌های علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالت متحده است.

این کمپانی پکیج‌های زبان مختلف و متعددی را همراه با نرم‌افزار منحصر به فرد خود د ر اختیار علاقمندان به زبان‌های مختلف دنیا قرار داده است تا با انتخاب هریک بتوانند زبان مورد نظر را به خوبی فراگیرند

نرم‌افزارهای آموزش زبان Rosetta Stone زبان دارای چه نوع مباحثی هستند؟

تمامی مباحث آموزشی بسته‌های مختلف ارائه شده از سوی این کمپانی از مباحث اصلی، پایه‌ای و مورد نیاز زبان آموزان برای هر زبان تشکیل شده است که با یادگیری آنها تا حد نسبی و حتی حرفه ای( بسته به نوع تمرین) زبان مورد نظر را فرا خواهند گرفت .

امکانات و ویژگی‌های این نرم‌افزار عبارتند از

- استفاده از افراد بومی برای آموزش هر زبان

- استفاده از تصاویر فراوان برای یادگیری لغت

- محیط ساده،جذاب و کاربر پسند

- بدون نیاز به استاد و کلاس

- مورد تائید دانشگاه ها و شرکت‌های مختلف و موسساتی نظیر ناسا، تلکام و آی بی ام

- استفاده از تکنیک مقایسه گفتار و لهجه زبان آموز با نرم‌افزار آموزش دهنده

- آموزش و صورت تمرین و تست 4 جوابی

- و بسیاری از امکانات دیگر که پس از خریداری این محصول 100 درصد از آن لذت خواهید برد.

با استفاده از این نرم‌افزار، زبان انگلیسی را

به همان صورتی که زبان مادری خود را فرا گرفته‌اید، خواهید آموخت

بدون نیاز به ترجمه و یا حتی زحمت به خاطرسپاری لغات و دستور زبان

لازم به ذکر است که هر یک از این نرم‌افزارهای آموزش زبان به تنهایی بسته به تعداد دروسشان از 195 دلار تا 329 دلار به موسسات و افراد در سرتاسر دنیا به فروش می رسند و در یک محاسبه ساده قیمت این پکیج بیش از 7000 دلار خواهد بود!

برای هر زبان معمولا 3 سطح در نظر گرفته شده است. هر سطح 4 واحد و هر واحد به 4 درس اصلی تقسیم شده و هر درس اصلی 30 دقیقه طول می کشد که شامل زیر درس هایی در زمینه هایWriting, Vocabulary, Grammar, Listening, Reading, Speaking, and Reviews می باشد.

هریک از این نرم‌افزارهای آموزش زبان شامل چه اطلاعاتیست که قابلیت آموزش یک زبان را در خود داراست؟

* دارای ۳۵۰۰ -۸۰۰۰ تصویر واقعی از محیط زندگی در قالب ۹۲ – ۲۱۰ درس برای آموزش زبان

* در حدود ۲۰۰ – ۴۵۰ ساعت اموزش زبان ( بسته به نوع یادگیری و تمرین شما )

* ایجاد توازن در میان تمامی بخش‌های مورد نیاز آموزشی همچون توانایی شنیدن، گفتار، خواندن و نوشتار !

* قابلیت درک هوشمندانه ی صدا برای تشخیص لهجه‌های مختلف .

* آموزش لغات و گرامر به صورت طبیعی و بی نیاز از حفظ کردن لیست‌های متعدد لغت و گرامر !

* تمرینات، تست ها، دروس و نمایش‌های مختلف برای هر مبحث .

تمرین پس از آموزش: پس از هر درس آموزشی، تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است که شامل خواندن، نوشتن و گوش کردن است. مزیت انحصار بفرد این نرم‌افزار تمرین دادن لهجه شما است. با سیستم آنالیز صدا، شما میتوانید کلمه هایی را که آموزش دیده اید بخوانید و از درصد صحیح قرائتتان آگاه شوید.

محیط کاربرپسند: محیط این نرم‌افزار بسیار زیبا و جذاب بوده و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. منوهای پیچیده و تو در تو در این برنامه وجود ندارد.

ش.م: 241563210


نحوه خريد آموزش زبان فرانسوی به روش روزتا استون Rosetta Stone (اورجینال ) :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" ک ليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 15000 تومان
خريد آموزش زبان فرانسوی به روش روزتا استون Rosetta Stone (اورجینال )


فواد بازدید : 67 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید مجموعه سخنرانی های شریعتی/اورجینال





مجموعه سخنرانی دکتر علی شریعتی

مجموعه‌ای استثنایی و بی نظیر با قیمت استثنایی

بسته‌ای بی نظیر برای عاشقان

و دوستداران استاد شریعتی

علی شریعتی با نام اصلی علی مزینانی

متولد ۳ آذر ۱۳۱۲ در روستای مزینان از توابع شهرستان

سبزوار ، استان خراسان رضوی

نویسنده، جامعه‌شناس، تاریخ ‌شناس

و پژوهشگر دینی

ایشان در نزد هواداران به معلم شهید

دکتر شریعتی

معروف می باشند

استاد شریعتی: سردمدار جریان روشنفکری در ایران

با دیدگاهها و نظریات دکتر شریعتی آشنا شوید

مجموعه‌ای که شاید دیدگاه شما را نسبت به بسیاری

مسایل تغییر دهد

دکتر شریعتی، استادی که تمام مسایل

پیرامون خود را به نقد می کشد
شماره مجوز: 734/258456


نحوه خريد خرید مجموعه سخنرانی های شریعتی/اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید مجموعه سخنرانی های شریعتی/اورجینال


فواد بازدید : 67 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش دفاع شخصی بانوان به صورت اورجینال


آموزش دفاع شخصی بانوان به صورت اورجینال
دفاع شخصی بانوان اورجینال
فیلم آموزشی دفاع شخصی ویژه بانوان


تکنیک ها و فنون دفاع شخصی را ویژه بانوان را بیاموزید ! آموزش انواع تکنیک های دفاع و گرفتن دست مهاجم، زدن ضربه مشت و دفاع آن، آموزش تکنیک های دفاعی یقه ، خفه کردن و ضربات پا و ...




آموزش دفاع شخصی بانوان
تکنیک ها و فنون دفاع شخصی را ویژه بانوان را بیاموزید !
آموزش انواع تکنیک های دفاع و گرفتن دست مهاجم، زدن ضربه مشت و دفاع آن،
آموزش تکنیک های دفاعی یقه ، خفه کردن و ضربات پا و ...
آموزشی ضروری برای همه بانوان برای دفاع از خود در مواقع خطر !
کاملا جدید و تدریس شده توسط استاد ایرانی
قابل استفاده در کامپیوتر و DVD پلیر خانگی




آموزش کامل دفاع شخصی ویژه بانوان بدون نیاز به درگیر شدن در مباحث آموزشی مقدماتی و تمرینات به صورت کاملا علمی یکی از بهترین هدایایی است که یک پیدر می تواند به دخترش بدهد . به خاطر متد خاص آموزش که در هر شرایطی نوع برخورد سریع را آموزش می دهد بسیار مورد استقبال بانوان واقع شده است.

آموزش ها در تمام حالات درگیری، زورگیری و نوع برخورد دفاعی صحیح نمایش داده می شود. این مجموعه برای همه دختراتن واجب است حتی آنان که یک رشته رزمی کار می کنند. بازداشتن مهارتها متفاوت این محصول برای ایشان توصیه می شود ...

هر سنی که باشید فرق نمی کند ... بسیاری از مباحث آنچنان به آمادگی جسمانی نیاز ندارد و تکنیک های مبارزه و فن ها را آموزش می دهد. با تهیه این مجموعه خود را برای مواجه با درگیری های احتمالی آماده کنید ...



آنچه در این مجموعه خواهید آموخت :
1 - ) حالت های مختلف گرفتن دست و دفاع مربوط به آن (1)< br />2 - ) حالت های مختلف گرفتن دست و دفاع مربوط به آن (2)
3 - ) حالت های مختلف گرفتن دست و دفاع مربوط به آن (3)
4 - ) حالت های مختلف گرفتن دست و دفاع مربوط به آن (4)
آموزش دفاع شخصی بانوان5 - ) نحوه اجرای ضربه مشت و دفاع آن (1)
6 - ) نحوه اجرای ضربه مشت و دفاع آن (2)
7 - ) نحوه اجرای ضربه مشت و دفاع آن (3)
8 - ) تکنیک های گرفتن لباس و دفاع آن (1)
9 - ) تکنیک های گرفتن لباس و دفاع آن (2)
10 - ) تکنیک های دفاعی یقه (1)
11 - ) تکنیک های دفاعی یقه (2)
12 - ) تکنیک های دفاعی کمربند، گردن، خفه کردن (1)
13 - ) تکنیک های دفاعی کمربند، گردن، خفه کردن (2)
14 - ) تکنیک های دفاعی کمربند، گردن، خفه کردن (3)
15 - ) تکنیک های دفاعی بغل کردن (1)
16 - ) آموزش ضربات پا و دفاع آنها (1)
17 - ) آموزش ضربات پا و دفاع آنها (2)
18 - ) تکنیک های دفاعی گارد (1)


شماره مجوز ارشاد : 14-358974-08




- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پس ت :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.


نحوه خريد آموزش دفاع شخصی بانوان به صورت اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12800 تومان
خريد آموزش دفاع شخصی بانوان به صورت اورجینال


فواد بازدید : 69 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

هدفون  HD 220 Originals Adidas(اورجینال)


Sennheiser HD 220 Originals Adidas

هدفون سنهایزر اچ دی 220 اورجینال آدیداس
کمپانی Sennheiser تنها چند هفته پس از پایان جنگ جهانی دوم در سال 1945 توسط دکتر Frits Sennheiser و هفت مهندس همکار وی در شهر هانوفر آلمان تاسیس گردید که هم اکنون پس از گذشت 65 سال با بیش از 2100 کارمند دارای چندین شعبه در سراسر دنیا از جمله انگلستان، فرانسه، بلژیک، هلند، دانمارک، کانادا، و آمریکا به یکی از نام آورترین کمپانیها در صنعت صدا تبدیل گردیده است. هم اکنون مقر اصلی شرکت Sennheiser در Wedemark آلمان (در نزدیکی هانوفر) و همچنین سایتهای های تولید آن در Burgdorf آلمان و Tullamore ایرلند (ساخت قطعات الکترونیکی، فن آوری بی سیم)، آلبوکرکی ایالات متحده (فن آوری بی سیم ) واقع گردیده و امکانات R&amp;D شرکت نیز در آلمان و کالیفرنیا واقع شده است. امروزه در جهان نام Sennheiser مترادف شده است با محصولات با کیفیت با لا و راه حلی کاملا حرفه ای برای هر جنبه ای از مبحث صدا بطوری که در ساخت و توسعه محصولات که شامل میکروفن، فن آوری های بی سیم RF و هدفون، کنفرانس و فناوری اطلاعات، سیستم های مادون قرمز، محصولات برای شنوایی و هدست هوانوردی است، پیشرو و یکه تاز می باشد.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: نوع قطعه هدست
نام ها دیگر : HeadPhone Sennheiser HD 220 Originals Adidas
Sennheiser HD 220 Originals Adidas


نحوه خريد هدفون HD 220 Originals Adidas(اورجینال) :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 32000 تومان
خريد هدفون  HD 220 Originals Adidas(اورجینال)

< /font>
فواد بازدید : 81 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

کیف آلوما والت aluma wallet اصل


کیف آلوما والت با شعار راه حلی برای یک مشکل بزرگ به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس آلومینیوم اصل ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.


کیف آلوما والت aluma wallet

کیف کارت آلوما والت اولین و تنها کیف کارت و مدارک قفلی


با روکش آلومینیومی در رنگ های مختلف


باریک و جمع جور


تنها به اندازه کف دست

سازماندهی پول و کارت های اعتباری شما در کمترین زمان ممکن


قابلیت ورق ورق کردن به عنوان آلبوم کارت


بسیار مقاوم و تقریبا خراب نشدنی


پوشش آلومینیومی خارجی جهت جلوگیری از سرقت ناخواسته در مقابل RFID

شیک و جدید .ضد ضربه


قابل استفاده برای آقایان و خانم ها در رنگ های دلخواه


لطفا رنگ م ورد نظر خود را در بخش پیام برای ما بنویسید تا همان رنگ برای شما ارسال گردد


طراحی منحصر به فرد


قابل شستشو بدون نفوذ ذره ای آب

در رنگ های مختلف چشم نواز

کوچک و در عین حال جادار


با کیف پول و کیف کارت های قدیمی خداحافظی کنید


نسل جدید کیف پول های آلوما با آبکاری آلومینیومی برای امنیت و استحکام بالا


قابل شستشو و مقاوم در برابر نفوذ هر گونه مایعات



قابل استفاده برای آقایان و خانم ها در رنگ های دلخواه


لطفا رنگ مورد نظر خود را در بخش پیام برای ما بنویسید تا همان رنگ برای شما ارسال گردد
: مزایا و ویژگیهای aluma wallet کیف آلوما والت


• پوسته آلومینیومی

• ساختار کاملاً ضد آب

• امنیت در برابر دستگاه های کارت خوان راه دور RFID

• طراحی فوق العاده باریک

• تقریبا خراب نشدنی !!!

• بسیار سبک



قابل استفاده برای آقایان و خانم ها در رنگ های دلخواه


لطفا رنگ مورد نظر خود را در بخش پیام برای ما بنویسید تا همان رنگ برای شما ارسال گردد

توجه: با توجه به استقبال بی نظیر شما مشتریان گرامی فقط الان رنگ های مشکی. نقره ایی و آبی موجود است
قابل استفاده برای آقایان و خانم ها در رنگ های دلخواه



کیفی که در مدت کوتاهی جای خود را در میان مردم به خوبی باز کرد


کیفی که همه این روزها در مورد آن حرف میزنند

راحتی پیدا کردن یک کارت از میان تعداد زیاد کارت های اعتباری و بانکی را با کیف آلوما تجربه کنید

آلوما والت تجربه ای متفاوت

&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt; این محصول دارای گارانتی تعویض رایگان است و کیفیت آن تضمین می شود

کلیه رنگها موجود است که شامل رنگهای زیر است

مشکی
نقره ای
نوک مدادی
آبی
سبز
قرمز
صورتی

لطفا رنگ مورد نظر خود را در بخش پیام برای ما بنویسید تا همان رنگ برای شما ارسال گردد

ش.م.21021548754125


نحوه خريد کیف آلوما والت aluma wallet اصل :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 26000 تومان
خريد کیف آلوما والت aluma wallet اصل


فواد بازدید : 105 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید درآمد ثابت روزی ۲ ساعت کار ماهیانه بیش از یک میلیون تومان/اورجینال





از این اصل استفاده کنید و از اینترنت درآمد کسب کنید
استفاده از این روش = کسب درآمد عالی از اینترنت
CN5 =درآمد عالی
کاملا قانونی و بدونه نیاز به عضو گیری
1- ایجاد یک برند(نام تجارى) جدید
وقتى یکى از ناشران، دوران باردارى اولین فرزندش را پشت سر مى گذاشت متوجه این موضوع شد که زنان سیاه پوست بیشتر از سایر زنان در معرض خطرات وضع حمل قرار دارند؛ همانجا جرقه اى در مغزش ایجاد شد و تصمیم گرفت کتابى را در مورد این گروه از جامعه و درباره نه تنها این مشکلشان بلکه در مورد سایر مسائل پیش روى آنها از قبیل مسائل مالى، زندگى و باورهاى اجتماعیشان به چاپ برساند؛ این اقدام وى با اقبال عمومى روبرو شده و شماره هاى دیگرى نیز از این کتاب به چاپ رسید و او اخیراً امتیاز انتشار دى وى دى هاى آموزشى این کتا ب را نیز کسب کرده است.
2- ساخت وبلاگ
3- فروش مهارتهاى فردى
4- خدمات جدید ارائه دهید
5- مشاوره
6- طراحى تى شرت
7- محصولات دیگران را بفروشید
و….
اما ما به شما CN5 (کسب در آمد از اینترنت ) را معرفی میکنیم
از این اصل استفاده کنید و از اینترنت درآمد کسب کنید
استفاده از این روش = کسب درآمد عالی از اینترنت
CN5 =درآمد عالی
حداقل درآمد ماهیانه : ۵۰۰،۰۰۰ تومان



حداکثر درآمد ماهیانه : ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان



با استفاده از این سی دی شما قادر خواهید بود در مدت زمان مناسبی به درآمد اینترنتی برسید و تا پایان عمر از این درآمد بهره ببرید. این برنامه با تمامی برنامه ها و سی دی هایی که تاکنون دیده و یا شنیده اید و یا در مورد کسب درآمد از اینترنت وجود دارند متفاوت است و برای کسب درآمد از آن هیچ نیازی به کار کردن با سایتهای کسب درآمد و یا هر سایت مشابه دیگری ندارید چون اصلا قرار نیست که شما با این سایتها و روشها به درآمد برسید.



-این روش به هیچ عنوان نیازی به (اینترنت پر سرعت) ندارد.



-ا ین روش به هیج عنوان بصورت پی تی سی (دریافت پول در ازای کلیک) کار نمی کند.



-این روش به هیج عنوان بصورت پی تی آر (دریافت پول در ازای خواندن ایمیل) کار نمی کند.



-این روش به هیج عنوان بصورت پی تی اس (دریافت پول در ازای ثبت نام در سایتهای دیگر) کار نمی کند.



-این روش به هیج عنوان بصورت آفر (دریافت پول در ازای پر کردن فرمها و غیرووو) کار نمی کند.



-این روش به هیج عنوان بصورت نتورک (دریافت پول در ازای معرفی عضو جدید) کار نمی کند.



-این روش به هیج عنوان بصورت وبمستر (دریافت پول در ازای نمایش تبلیغات ) کار نمی کند.



-این روش به هیج عنوان بصورت پست (دریافت پول در ازای پست مطلب در فروم ها) کار نمی کند.



-این روش به هیچ عنوان نیازی به نرم‌افزارهای کسب درآمد (که ادعا می شود خودکار هستند) ندارد.



شما اصلا نیازی به استفاده از بانکهای اینترنتی مانند ایگولد ، پی پال و امثال هم ندارید زیرا درآمد ی که شما از این برنامه به دست می آورید مستقیما به حساب بانکی شما در ایران (مانند حسابهای سیبا و سپهر) واریز خواهد شد.



یکبار شروع کنید &gt;&gt;&gt; برای همیشه از اینترنت پول در آورید



مطمئن ترین و پولساز ترین برنامه کسب درآمد از اینترنت



&gt;&gt;&gt; &gt;&gt; فقط چند قدم تا ثروتمند شدن فاصله دارید &lt;&lt; &lt;&lt;&lt;



همین امروز شروع کنید و تا پایان عمر درآمد داشته باشید.



امروز شما فقط ۳ گام با ثروتمند شدن فاصله دارید &lt;&lt;&lt;



گام اول : تهیه سی دی



گام دوم : شروع کار



گام سوم : دریافت درآمد در حساب بانکی خود در ایران (حسابهای سیبا و سپهر



سی ان ۵ چیست ؟



کسب درآمد واقعی از اینترنت اصول دارد نه اینکه هر کسی که وارد اینترنت شد بخواهد با کارکردن با یک یا چند تا سایت کسب درآمد (که همشون هم کلاهبردارن) پولدار شود اگه اینجوری بود الان باید همه ملت پولدار شده باشن … بی ن شما دوستانی که در حال مطالعه این صفحه هستید آیا محض رضای خدا یکنفرتان تا به حال موفق شده ۱۰ هزار تومان از اینترنت به دست آورد؟ !!! … منکه بعید می دونم !!!



آیا حاضرید شروع کنید؟؟؟



من و همکارانم هم چند سال پیش مثل شما شروع کردیم به کار کردن با سایتهای پی تی سی و … . اما بعد از مدتی متوجه شدیم که از این کارها پولی در نمیاد برای همین خودمون کم کم دست به کار شدیم وتقریبا بعد از ۷ ماه اولین درآمد اینترنتی خودمون روتجربه کردیم .. کمی که انرژی گرفتیم روشهای دیگه روهم تست کردیم تا اینکه موفق شدیم توی اینترنت یه درآمد ثابت پیدا کنیم !!! ما در این دو سال موفق شدیم درآمد خود را در چند ماه حتی به ۱ میلیون تومان هم برسانیم که تمامی این درآمد از اینترنت به دست آمده بود (هنوز هم بعضی از فیشهایی که ما برای نمونه داخل اینترنت گذاشته بودیم توی بعضی از وبلاگها وجود دارد) و حالا با پولی که از همون روشها به دست آورده ایم به کارهای بزرگتر (و پرسودتری) دست زدیم که برای ما واقعا درآمدزا هستند.



و اکنون نوبت شماست که این فرصت استثنایی را از دست ن دهید….!!!



ما این چند روش واقعی کسب درآمد از اینترنت را به صورت یک بسته آموزشی به نام سی ان ۵ درآورده ایم که قابل عرضه به شما می باشد . درآمد این روشها بین ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در ماه است (البته ماههای اول ممکن است درآمد شما تقریبا ۱۵۰ تومان هم باشد اما در ماههای سوم و چهارم مسلما درآمد شما تا ۵۰۰ هزار تومان در ماه افزایش خواهد یافت.)هر ۳ روشی که در این بسته به شما آموزش داده می شود قبلا توسط ما تست و امتحان شده است (حداقل یکسال است که روی آنها کار می کنیم و ۹۰% درآمدی که ما خودمان در یکسال گذشته از اینترنت به دست آورده ایم از همین سه روش است . من خودم شخصا شغل دیگری ندارم و برای کسب درآمد و امرار معاش ، فقط از همین سه روش استفاده می کنم و شغل دیگری ندارم پس مطمئن باشید که این سه روش واقعا درامد زا و قابل اطمینان هستند.



سی ان ۵شامل چند روش موثر کسب درآمد از اینترنت است که قبلا توسط هزاران نفر مورد استفاده قرار گرفته است و ۱۰۰ درصد پولساز هستند… شما هم اگر این روشها را بدانید از همین الان می توانید در هر ماه درآمد ثابتی کسب کنید … حتی بیش تر از درآمدی که پدران شما به دست می آورند !!! اگر شما به دنبال راهی جهت کسب درآمد از اینترنت می گرددید که با کمترین زمان بتوانید بیشترین درآمد را کسب کنید ، سی ان سه ، جوابگوی شما خواهد . مهم نیست که شما تا به حال چه روشهایی را برای کسب درآمد امتحان کرده اید و یا اینکه این روش به نظرتان امکانپذیر می باشد یا خیر ….. بلکه مهم این است که این شیوه و این بسته آموزشی کاملا درآمدزا هست .
مزایای سی ان سه:
1:کاملا ۱۰۰% و واقعی
2:کسب درآمد ماهیانه و دائمی
3:بدون نیاز به عضو گیری و یا کلیک روی تبلیغات
4:واریز درآمد شما به حساب بانکی شما در ایران : سیبا – سپهر
5:بدون نیاز به ایگولد و بانکهای اینترنتی مثل آلرت پای ، پی پال و غیرووو
6:قابل استفاده برای همگان حتی کسانیکه با اینترنت آشنایی زیادی ندارند
7:بدون نیاز به کارکردن با سایتهای کسب درآمد – پی تی سی – وبمستر و حتی نرم‌افزارهای کسب درآمد
8:کسب درآمد به صورت آنلاین و آفلاین : یعنی حتی اگر پشت کامپیوتر نیز نباشید از درآمد شما کم نمی شود . بلکه درآمد نیز خواهید داشت! شماره مجوز 652/4359


نحوه خريد خرید درآمد ثابت روزی ۲ ساعت کار ماهیانه بیش از یک میلیون تومان/اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید درآمد ثابت روزی ۲ ساعت کار ماهیانه بیش از یک میلیون تومان/اورجینال


فواد بازدید : 82 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

طرح جدید پاوربالانس مشکی با نوشته های مشکی2013


پاور بالانس با ساتع کردن فرکانسی خاص، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده، تعادل، انعطاف پذیری، قدرت، تمرکز، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میکاهد ( البته شما را به حد ایده آل خود میرساند نه فراتر) و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل و مایکرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید.
ابوعلی سینا - پدر علم پزشکی ایران - از مغناطیس درمانی برای معالجه دردهای عضلانی کمک می‌گرفت. امروزه، در عصر زندگی ماشینی، مغناطیس سلولی بدن ما بنا به دلایل مختلف از قبیل خستگی، استرس، کم اشتهایی، یا قرار گرفتن در معرض امواج مغناطیسی موبایل، کامپیوتر، تلویزیون و … به هم می‌خورد.
این دقیقا همان کاری است که دستبندهای پاوربالانس، انجام می‌دهند. میدان مغناطیسی سلول های بدن را به طور چشمگیری بازیابی و احیا کرده و به فرد کمک می‌کنند تا بدون نیاز به مواد و داروی شیمیا یی، اثرات استرس های روزانه را کاهش داده و آرامش و خواب راحت و دلچسبی را تجربه کند.
پاوربالانس در میان هنرمندان و ورزشکاران ایرانی و خارجی محبوبیت ویژه و طرفداران فراوانی دارد.

آنچه پاوربالانس در شما افزایش می‎دهد:
تعادل و تمرکز
توان و طاقت و استقامت
انعطاف و هماهنگی و دامنه حرکت بدن

آنچه پاوربالانس در شما کاهش می‎دهد:
درد و جراحت
زمان بازیابی
خطرات امواج الکترونیک
خستگی و ناتوانی حرکتی
پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده، تعادل، انعطاف پذیری، قدرت، تمرکز، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میکاهد ( البته شما را به حد ایده آل خود میرساند نه فراتر) و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل و مایکرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید. کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قاب ل لمس است علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید، بسیاری از ورزشکاران و چهره های معروف دنیا وایران از این هولوگرام استفاده میکنند.


نحوه خريد طرح جدید پاوربالانس مشکی با نوشته های مشکی2013 :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 15000 تومان
خريد طرح جدید پاوربالانس مشکی با نوشته های مشکی2013


فواد بازدید : 114 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

پرورش قارچ دکمه ای و صدفی و کسب درآمد در منزل//اورجینال


پرورش قارچ دکمه ای و صدفی و کسب درآمد در منزل//اورجینال

پرورش قارچ دکمه ای و صدفی و کسب درآمد در منزل
ü کاری جدید و در منزل بدون نیاز به سرمایه و وقت زیاد
ü بدون نیاز به مکان خاص , حتی در انباری و یا گوشه ای از حمام منزل
ü قابل پرورش حتی در داخل آپارتمان
ü ثمردهی هر بستر تا چندین ماه
ü تهیه خوراک لذیذ و سالم و مقوی جهت مصرف در منزل
ü آسانی کار و به فروش عمده رساندن محصول
ü قابل استفاده در بیش از 200 نوع غذا
ü خوداشتغالی در منزل

پرورش قارچ صدفی و قارچ دکمه ای در منزل با روش جدید

برای اولین بار در دنیا

به کمک این مجموعه بی نظیر شما قادر خواهید بود بذر هر نوع قارچ بر روی دانه ه ای غلات ، گندم و جو پرورش دهید.
و خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را در منزل حتی آپارتمان و سالن و حتی در فضای آزاد و بر روی کاغذ های باطله ، روزنامه ، کارتن ، مقوا ، چوب ، کاه ، خاک اره ، برگ درختان و تمامی مواد خشک شده گیاهی تولید کنید.


ش.م.2365487965421603


نحوه خريد پرورش قارچ دکمه ای و صدفی و کسب درآمد در منزل//اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 23000 تومان
خريد پرورش قارچ دکمه ای و صدفی و کسب درآمد در منزل//اورجینال


فواد بازدید : 45 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید مستند حیوانات شگفت انگیز/اورجینال


[Imc:Pic1
برخی از حیوانات دارای قدرتها و تواناییهای خاصی نسبت به سایر موجودات و حتی انسانها می باشند. در این مجموعه شما با تواناییهای خاص برخی حیوانات نظیر

ماهی هایی که خارج از آب تخمگذاری می کنند

قورباغه ای که می تواند پرواز کند

ماری که زهرش را به سمت دشمن پرتاب می کند

مارمولکی که بر روی ۲ پای خود با سرعتی باورنکردنی می دود

پرنده ای که شکارچیان را فراری می دهد

وال ها

دلفین ها

فیل ها

اسب ها

میمون ها

طوطی ها

سگ ها

و… اشنا می شوید


این مجموعه بسیار زیبا، به طور اختصاصی به رفتارهای خاص و منحصر به فرد برخی جانوران که در نوع خود بی نظیر و بعضا غیر قابل باور هستند می پردازد!

ماهی هایی که خارج از آب تخمگذاری می کنند،

قورباغه ای که می تواند پرواز کن د ،

ماری که زهرش را به سمت دشمن پرتاب می کند ،

مارمولکی که بر روی ۲ پای خود با سرعتی باورنکردنی می دود ،

پرنده ای که شکارچیان را فراری می دهد ،

و ….



این مستند از نظر منتقدان ، جزء ۱۰ مستند برتر حیات وحش جهان قرار گرفته است .



مسائل علمی مطرح شده در این مستند ، به همراه فیلمبرداری فوق العاده زیبا و استفاده از جلوه های ویژه از ویژگی های این مستند بسیار زیبا است .



این مجموعه کامل شامل ۴ قسمت ۴۰ دقیقه با عنوان های زیر است :



۱٫ Marvellouse Motion ( حرکات شگفت انگیز)

۲٫ Bizarre Breeding ( اصلاح نسل عجیب و غریب )

۳٫ Fantastic Feeding ( تغذیه فوق العاده )

۴٫ Devious Defenses( دفاع غیر مستقیم )
شماره مجوز: 382/7531598


نحوه خريد خرید مستند حیوانات شگفت انگیز/اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید مستند حیوانات شگفت انگیز/اورجینال


فواد بازدید : 37 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید موفقیت در کنکور – دکتر آزمندیان/اورجینال





چگونگی برنامه ریزی و موفقیت در کنکور
شماره مجوز:155/825373


نحوه خريد خرید موفقیت در کنکور – دکتر آزمندیان/اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید موفقیت در کنکور – دکتر آزمندیان/اورجینال


فواد بازدید : 55 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

پو پاندولی کدp9 pooh


سایز:23*38*3/5سانتیمتر+عکس کوچکتر با آویز پلاستیکی جهت پاندول
جنس:3mdfمیل
چاپ: درجه یک ی ساعت پو عسلی پاندولی بازهم یکی از مدلهای پرفروش وجالبه که بچه هارو به خنده میاره .
ووی خورده


نحوه خريد پو پاندولی کدp9 pooh :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 18500 تومان
خريد پو پاندولی کدp9 pooh


فواد بازدید : 82 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزارمدیریت تعمیرگاه سامان نسخه پایه - اورجینال


قابلیتهای عمومی
اجرای برنامه در محیط ویندوز اکـس پی ، ویستا و سون
قابلیت ثبت ورود / تعمیر / خروج با درج تاریخ و ساعت
قابلیت تعریف انواع دستگاه / لوازم همراه برای دستگاه / ایرادات
ثبت سابقه دستگاه ها
قابلیت شبکه به تعداد نامحدود
جستجوی اطلاعات بر اساس نام مشتری / نام دستگاه / نوع دستگاه / مدل دستگاه / شماره سریال
مدیریت گردش قطعات در تعمیرگاه
صدور رسید ورود / رسید تعمیر / رسید خروج به دو صورت فاکتور و خدمات
تعریف انبار به تعداد نامحدود
تعریف کالاهای موجود در انبارها بهمراه تعیین نقطه سفارش و یادآوری خرید کالا
دفترجه تلفن / دفترچه یادداشت بهمراه یادآور چک ها و یادداشت ها
تهیه پشتیبان بصورت اتوماتیک از اطلاعات هنگام خروج از برنامه
قابلیتهای مدیریتی
-
قابلیت تعریف کاربران متعدد / سطوح دسترسی برای هر کاربر
قابلیت تعریف پرسنل / سمت/ درصد تعمیرکار
تعریف انواع خدمات / قیمت مشتری / قیمت همکار / قیمت گارانتی
ثبت کلیه عملکرد کاربران نرم افزار
مالی و گزارشات
-
گزارش کالاهای وارده شده ، تعمیر شده و خارج شده
گزارش های متنوع مالی / فنی / درآمد / قطعات مصرفی / تاریخ و ...
معرفی بانک / چک / بدهکار / بستانکار / بی حساب و ...
حساب اشخاص / گردش حساب اشخاص بهمراه امکان چاپ
گزارش عملکرد کاربران.......
گزارش یک سریال خواص
سیستم ارسال پیامک به مشتریان پس از تعمیر (بزودی)

ش.م:1471/23

سایت این فروشگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است لذا با اطمینان خرید کنید
این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه و به صورت اورجینال همراه با گارانتی طلایی ارائه می شود


نحوه خريد نرم افزارمدیریت تعمیرگاه سامان نسخه پایه - اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قي مت: 35000 تومان
خريد نرم افزارمدیریت تعمیرگاه سامان نسخه پایه - اورجینال


فواد بازدید : 45 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

کتاب صوتی سهراب سپهری / اورجینال


اشعار سهراب سپهری / اورجینال
کتاب صوتی سهراب سپهری / اورجینال
هشت کتاب سهراب سپهری / اورجینال
شعرها و زندگی سهراب سپهری / صوتی / اورجینال

تمام اشعار سهراب سپهری با صدای امیرفراز،محمد زینالو،نهال حبیبی
اجرا بر روی گوشیهای لمسی و کامپیوتر ماشین و...

هرکجاهستم .باشم
آسمان مال من است ------- پنجره .فکر .هوا . عشق .زمین . مال من است
و درجای دیگر ---- باغ ما در طرف سایه دانایی بود
باغ ما جای گره خوردن احساس وگیاه
باغ ما نقطه بر خورد نگاه وقفس وآینه بود
باغ ما شاید قوسی از دایره سبز سعادت بود



زندگی نامه سهراب سپهری
خرید پستی زندگی نامه سهراب سپهری فرزند اسد الله سپهری در سال ۱۳۰۷ در روز ۱۵ مهر ماه به دنیا آمد. کودکی خود را در کاشان در باغی بزرگ به سر آورد. این باغ که یکی از باغهای زیبا ی کاشان بود به اجداد وی تعلق داشت. در خاندان سپهری بزرگ مردانی ظهور کرده بودند که نامشان در تاریخ ادب و هنر ایران ثبت شده است. در میان اجداد پدری سپهری نام مورخ الدوله نویسنده ناسخ التواریخ بیش از همه معروف است.
سهراب سپهری فرزند اسد الله سپهری در سال ۱۳۰۷ در روز ۱۵ مهر ماه به دنیا آمد. کودکی خود را در کاشان در باغی بزرگ به سر آورد. این باغ که یکی از باغهای زیبای کاشان بود به اجداد وی تعلق داشت. در خاندان سپهری بزرگ مردانی ظهور کرده بودند که نامشان در تاریخ ادب و هنر ایران ثبت شده است. در میان اجداد پدری سپهری نام مورخ الدوله نویسنده ناسخ التواریخ بیش از همه معروف است...
او نیز بخش مهمی از زندگی و عمر خویش را در این باغ به سر آورده بود و پس از آنکه در فنون تاریخ نویسی به حدی بالا رسید توسط دربار قاجار به تهران احضار شد ولی این باغ همچنان پابرجا بود. تقدیر چنین بود که پس از گذشت سالیان سال کودکی در این باغ به نشو و نما بنشیند که از اوایل کودکی خویش دارای طبعی سرشار و روانی زیبا بود. سپهری که بعدها به عنوان یکی از بزرگترین شاعران طبیعت گرا و طبیعت شناس ایران مورد قبول همگان قرار گرفت، این جنبه مهم از شخصیت خویش را وام دار بزرگ شدن در این باغ بود که به سان پنجرهای بزرگ به آفاق طبیعت گشوده شده بود. آری بی گمان نقش این باغ و طبیعت بکر کاشان در استغراق سپهری در جلوههای عمیق طبیعت آن چنان پر رنگ و ملموس است که هرگز نمیتوان آن را نادیده گرفت. بی جهت نبود که او پس از آن که به یکی از نقاشان بزرگ ایران زمین بدل شد و در تهران آوازهای بزرگ یافت، علی رغم معروف بودن و علی رغم سرگرمیهای گوناگون کاری، هر گاه که فرصت مییافت خود را به کاشان میرساند و در خلوت این باغ به فکر فرو میرفت.کوتاه سخن این که نمیتوان از زندگی سپهری سخن به میان آورد ولی از باغی که در آن بزرگ شد سخن نگفت.واقع این است که هویت سپهری از جست وخیزهای کودکانه او در باغی شروع میشود که ذکر آن در شعرش زیباترین ذکر است: باغ ما در طرف سایه ی دانایی بود.



توضیحات مربوط به خرید پستی مجموعه زندگی نامه سهراب سپهری:
زندگی نامه سهراب
تمام اشعار سهراب سپهری با صای امیرفراز،محمد زینالو،نهال حبیبی
870 دقیقه صدا ( شعر خوانی - زندگی نامه)
مجموعه ی کامل هشت کتاب
متن کامل اتاق آبی و معلم نقاشی ما
اشعار ترجمه شده توسط سهراب
اشعار ترجمه شده ی سهراب به انگلیسی
مجموعه ی کامل خاطرات و نامه های سهراب
اشعاری در سوگ سهراب
گفتگو های مرتبط با سهراب (شامل گفتگو با هنرمندادن کشور، گفتگو با دوستان و خانواده و متن کامل مستند فوق العاده ی هیچستان و ناگفته هایی از سهراب)
معرفی کتاب های مرتبط با سهراب
چندین مقاله درباره ی سهراب و تحلیل اشعار وی و …
به همراه تصویر و موسیقی،امکان چاپ،گالری تصاویر
نقاشی های سهرا سپهری
و ده ها امکانات دیگر درباره این شاعر
اجرا بر روی گوشیهای لمسی و کامپیوتر ماشین و...

شماره مجوز : 017246-00510-8



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد ش د

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

برچسب ها : آثار و اشعار سهراب سپهری, دانلود آثار و اشعار سهراب سپهری, دانلود کتاب موبایل, دانلود کتاب موبایل 2012, دانلود کتاب موبایل آثار و اشعار سهراب سپهری, سهراب سپهری, کتاب موبایل آثار و اشعار سهراب سپهری


نحوه خريد کتاب صوتی سهراب سپهری / اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 9500 تومان
خريد کتاب صوتی سهراب سپهری / اورجینال


فواد بازدید : 27 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش جامع حسابداری در Excel(اورجینال)


شماره مجوز:44/0545

آموزش جامع حسابداری در Excel

- بیش از 8 ساعت آموزش مالتی مدیا به زبان فارسی

- آموزش بر روی محیط نرم افزار و کاملا قابل درک.

- به همراه نرم افزار آفیس 2010

- سطوح مقدماتی تا پیشرفته
فصل اول : آشنایی با فرمول نویسی و توابع
مقدمات فرمول نویسی - اشنایی با انواع ادرس دهی - کپی کردن فرمولها - اشنایی با نحوه استفاده از توابع
نام گذاری مجموعه ای از منابع - استفاده از توابع شرطی - خطایابی در فرمول نویسی - استفاده از solver


فصل دوم : مدیریت فایل و work sheet
بزیابی فایلهای خراب - محافظت از داده ها - مخفی سازی فرمولها و به اشتراک گذاری فایل
اشنایی با Track Changes - دریافت اطاعات از اینترنت - استفاده از ماکرو

فصل سوم : خلاصه سازی داده ها
استفاده از دستور فیلتر - استفاده از Auto Calculateو Subtotal -
استفاده از Validation Rule- مرتب کردن داده ها - مرتب سازی داده ها با استفاده از Sub totalو General total -
ترکیب داده ها با استفاده از Consolidate - جدول داده و تحلیل سناریو


فصل چهارم : آشنایی با Pivot Table
استفاده از Pivot Table - کار با داده های Pivot Table - تغییر Pivot Table - قالب بندی Pivot Table -
اشنایی با Slicer


فصل پنجم : آشنایی با نمودار ها در اکسل
ایجاد نمودار ها - تغییر نوع و عناوین نمودار - استفاده از نمودارهای سه بعدی - قالب بندی و ایجاد تغییرات در نمودار - آشنایی
با Trend line - اشنایی با Pivot Table - آشنایی با Smart Art - اشنایی با Spark line - اشنایی با نمودارهای حبابی و سهام
اشنایی با نمودارهای ترکیبی


فصل ششم : آشنایی با محاسبات مالی
آشنایی با مفاهیم استهلاک - محاسبات استهلاک - محاسبه هزینه استهلاک به روش مانده نزولی
محاسبه هزینه استهلاک به روش خط مستقیم و روش جمع ارقام سنوات - محاسبه ارزش نهایی و ارزش فعلی- محاسبه
مبلغ اقساط و سود - محاسبه بهره - نرخ سود - و تعداد دوره های پردا خت - محاسبه بازده داخلی نرخ بازده داخلی تعدیل
یافته و محاسبه ارزش فعلی کل وجوه


فصل هفتم : آشنایی با محاسبات اماری
مفاهیم اماری - محاسبه بیشترین و کمترین مقدار - یافتن کوچکترین و بیشترین مقدار یک فهرست -
یافتن بهترین مقدار محاسبه میانگین و جمع کردن یک فهرست - شمارش سلولهای حاوی داده و سلولهای خالی -
محاسبه رتبه بندی و محاسبه میانه - محاسبه چارک و انحراف معیار - محاسبه میانگین هارمونیک میانگین هندسی و محاسبه
فراوانی - محاسبه واریانس ضریب کشیدگی و ضریب چولگی - محاسبه ضریب همبستگی - کواریانس و رگرسیون خطی


و ....


نحوه خريد آموزش جامع حسابداری در Excel(اورجینال) :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12000 تومان
خريد آموزش جامع حسابداری در Excel(اورجینال)


فواد بازدید : 60 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

درخت معرفت مهدی اخوان ثالث / اورجینال


البوم درخت معرفت ( اخوان ثالث ) اورجینال
درخت معرفت مهدی اخوان ثالث / اورجینال

ای درخت معرفت
ای درختِ معرفت، جز شکّ و حیرت نیست بارت
یا که من باری ندیدم، غیر از این بر شاخسارت
برزمینت کِشت و بردت سر به سوی آسمانها
باغبانِ شوخ چشمِ پیر و پنهان آبیارت
یا از آن سر شاخه های دور و پنهان از نظرها
میوه ای دیگر فرو افکن برای خواستارت،
یا بر آی از ریشه و چون من به خاک مرگ درشو
تا نبینم سبز زین سان ، هم زمستان هم بهارت
حاصلی جز حیرت و شک ، میوه ا ی جز شکّ و حیرت
چیست جز این ؟ نیست جز این ، ا ی درخت پیر، بارت
عمرها بُردی و خوردی ، غیر از این باری ندادی
حیف،حیف از اینهمه رنجِ بشر، در رهگذارت
چند و چونِ فیلسوفان، چون بَرِ دیوارِ ندبه ست
پیرک چندی زَنخ زن ، ریش جنبان در کنارت
وعده های این ، همه نقل ست و عقلِ دیر باور
شاخه ای از توست،چون بپذیرد این شعر و شعارت ؟
قیل و قال آن ، همه وهم ست و فهمِ جستجوگر
هرکران پوید که گردد همعنان باشهسوارت
شهرِافلاطون ابله ، دیده با پسکوچه هایش
گشته، وز آن بازگشتم ، می کُند خَمرش خمارت
ما غلامانیم و شاعر ، در فنون جنگ ماهر
سنگ ، چون اردنگ می سازیم ، ا ی ابله نثارت
چیستی و از کجائی ای گیاهِ ریشه درگم
وی بنفشه ی اطلسی ، آیا شناسم من تبارت ؟
ای کلاغِ صبحهای روشن و خاموش برقی
خوشتر از هر فیلسوفی دوست دارم قارقارت
پال پال و کورمالان ، من که عمری خرج کردم
زیرِسردِ بی مرّوت سایه ات ، یعنی حصارت
چون گشودم چشم عبرت ، ناگهان دیدم که بیگه
پرده ای برفینه پوشیده سرم ، یعنی غبارت
من غبارِگردباد آسا بسی در دور و نزدیک
دیده ام ، امّا ندیدستم که آید زآن سوارت
هم« ندار»ی با من و هم تا گل قالی ـ حصیرم
می برد دارو ندار ، ا ی پیر لیلاجان ، قمارت
مرغزارِگونه گون سبز تورا ، نزدیک یا دور
گرخوش و ناخوش ، چریده ست این غزال بی قرارت
گرم و سرد ت دیده و خشک وتر و نزدیک ماهت
یا که مهر دور ، و تن بس شسته در هر آبشارت
دیده پنهان و آشکارا ، مرغزاران تو هر جا
نیستم چونان که پنداری تو ، چندان شرمسارت
لیک از این دیدار و دانش ، دل سوی اشراق و تابش
خواند و بدرود با پیرابلقِ لیل و نهارت
چون « سمک» شادی خورِ عیّار مردان جهانم
بُلحسن گوید :سوی خرقان کش ، ا ی ماهی ، مهارت
گر چه خود را دور از هر باد می پنداری ، اما
دیده ام بسیار دست افشان به هر بادی چنارت
سوی شهر شعرگردم باز، و دیوار از هوایش
زانکه دیوار آهنین ملکی است،هیچستان دیارت
گلبن داوودی پاییز روشن ، خواهد امید
کای درخت معرفت ، جز شک و حیرت نیست بارت



اخوان به عنوان بزرگترین و آخرین شاعر کلاسیک ایران
اخوان جز اینکه راه نیما را هموار کند، چه با شعرهایش و چه با نوشتههایش چه چارهای میتوانست داشت. شاعری که با اتکا به آشنایی و تواناییاش در قواعد و اوزان شعر فارسی عملاً با نحوه شعرهایش مثل «آن گاو پس از تندر» «مرد و مرکب» و مقالههای رعیّت و زمینت خاصه نوعی وزن در شعر فارسی در دفاع از اوزان شکستهی نیمایی و توضیح فضا و زبان نیما و توجیه حقانیّت راه و کار او بیش از هر کس دیگر کوشیده، چرا که شعر او بود که به مقصود و مقصد رسیدن به فضا و ساحت شعر نیما، خاصه برای معتادان به شعرش که به منزلهی پلی هموار شد و هم از این روست که میتوان او را بعنوان بزرگترین و آخرین شاعر کلاسیک ایران دانست. شاعری که هنوز به زمان گذشتهی شعر فارسی تعلق دارد، و اگر معاصر است، در حقیقت به اعتبار راه اصلی او از مبدأ زمستان تا مقصد ناگه غروب کدامین ستاره و قلههای اوج شعر او در نمودار جادهی دهسالهی خلاقیّت هنری اوست. و نه شعرهای سنتیاش که مثل اشعار سنتی امروزست گر او دقیقتر بگوییم عادتگرا، اصلی که خود نیز باور داشت.



شعر اخوان پلی میان شعر کهن و شعر نو
شعر اخوان در حقیقت پلی است، بین شعر سنتی دیروز و شعر مدرن امروز. گویی او بیش از نیما میزیسته است. و رابطهی راستین بین شعرهای کلاسیک و شعرهای نیمایی هموست اگر چه واقعیت این است که او پس از نیما زیسته است و با طی طریق از مشهد از راه یوشی به تهران، و آشنایی با شعر نیما، دورهی دهسالهی م همترین و قوالب گوناگون شعر کلاسیک را از قصیده تا چارپاره، که از بهار سال (۱۳۲۴) آغاز شده بود تا زمستان سال سی و چهار پشت سر گذارد. و در همین سال، سال سرایش «زمستان» در راه زندگی متحول و متکامل شاعری خود گام نهاد. با کولهباری از شعر که منزل به منزل پربارتر میشد.
نقش قراردادها و سنتهای اجتماعی
زین زندگی یک رنگ افسرده دلم، ای کاش
یا بهتر از این گردد یا بدتر از این باشد.
عرض میکنم در مورد قراردادها و سنتهای اجتماعی میگوییم. همین قدر که به امثال این بندگان ناشکر خدا اجازهی نفس کشیدن میدهند، باید شاکر بود.
از این جهت است که ما هم در هر قدم دانهی شکری ـ اگر نه، شکایتی ـ میکاریم. تا انشاءا… شاید سبز شود و برگ و بار دهد. و امّا اگر مقصود قراردادها و سنتهای اجتماعی و اقتصادی و یا به اصطلاح اخلاقی و مذهبی و امثال اینهاست. شاید به قول پیران پیشین بشود گفت. به نظر من هیچ امری ثابت و مقدّس نیست. مگر آنکه برای زندگی عالی روحی سودمند و لازم باشد. یک «شرف طبیعی» لازم باشد. مسلماً بسیاری و شاید تمام قیود و سمتهایی که ما داریم و به تحمیل بر جامعهی ما جاری و حاکم است. غیر لازم و عبث و نابهنجار است.

شماره مجوز: 0086431000



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.
برچسب ها: اخوان ثالث, اشعار زیبای اخوان ثالث, اشعار شنیدنی و زیبای اخوان ثالث, بیوگرافی اخوان ثالث, دانلود اشعار اخوان ثالث, دانلود تمام شعرهای شاعر بزرگ اخوان ثالث, دانلود کتاب های اخوان ثالث, دانلود کل اشعار اخوان ثالث, زندگی نامه اخوان ثالث, مجموعه اشعار و کتا ب های استاد اخوان ثالث


نحوه خريد درخت معرفت مهدی اخوان ثالث / اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 9500 تومان
خريد درخت معرفت مهدی اخوان ثالث / اورجینال


فواد بازدید : 47 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

خودنویس پارکر انگلیسیParker


لذت داشتن خودنویس پارکر اینگلیس را تجربه کنبد تادیگر نتوانید از هیچ قلم دیگری استفاده نمایید
خاص باشید.
در رنگهای مختلف

با قیمت مناسب


نحوه خريد خودنویس پارکر انگلیسیParker :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 70000 تومان
خريد خودنویس پارکر انگلیسیParker


فواد بازدید : 51 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

جاسویچی تیم تراکتورسازی - اورجینال


جاسویچی زیبای تیم تراکتورسازی

---------------------------------------------------------------------------------------------
سایت این فروشگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است لذا با اطمینان خرید کنید
این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه و به صورت اورجینال همراه با گارانتی طلایی ارائه می شود


نحوه خريد جاسویچی تیم تراکتورسازی - اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 10000 تومان
خ
ريد جاسویچی تیم تراکتورسازی - اورجینال


فواد بازدید : 37 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

فرم دهنده و کوچک کننده بینی


این محصول جدید با طراحی منحصر به فرد مناسب برای فرم دادن و بالا نگه داشتن بینی و همچنین باعث جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی شده و در نتیجه بینی شما کوچکتر و خوش فرم تر می شود فقط با استفاده 20 دقیقه در روز , همین حالا شما می توانید این محصول فوق العاده را با قیمت بسیار مناسب تهیه فرمائید





تاثیر اعجاب انگیز Nose UP را در مدت زمان بسیار کوتاه

تا حدی که خودتان نیز باورتان نمیشود مشاهده خواهید نمود

با پدهایی از جنس ضد باکتری و دئودورانت

که به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رسانند…





این محصول طوری طراحی شده که مشکلی برای تنفس کردن ایجاد نمی کند و هم اینکه قسمت سلیکونی نوز آپ برای قرار گرفتن به صورت مناسب روی بینی های متفاوت و همین طور برای وارد کردن فشار کمتر روی قس مت بالای بینی قابل تغییر می باشد

آیا از بزرگی و بد فرمی بینی خودناراضی هستید؟

آیا می خواهید جراحی زیبایی کنید؟

آیا از عوارض جراحی و بیهوشی خبر دارید؟

آیا راه دیگری برای داشتن بینی ایده آل بدون عمل جراحی وجود دارد؟

محصول برگزیده و پرفروش آرایشی بهداشتی اروپا را هم تست کنید!





ویژگی های فرم دهنده و کوچک کننده بینی نوز آپ Nose Up :

- کوچک کننده و فرم دهنده بینی
- مسدود نکردن راه تنفس
- دارای کیفیت مرغوب با 2 پد سلیکونی
- قابلیت تنظیم پد ها در 3 حالت برای وارد کردن فشار بیشتر یا کمتر
- جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی
- مناسب برای استفاده کردن روی انواع بینی ها
- فقط با استفاده 20 دقیقه در روز
- دارای قیمت بسیار مناسب
- استفاده بسیار آسان
- قابل شستشو و به راحتی تمیز می شود
- پد ها از جنس ضد باکتری و دئودورانت مبیاشند که به هیچ وجه به پو ست شما آسیب نمی رسانند






این محصول طوری طراحی شده که مشکلی برای تنفس کردن ایجاد نمی کند و هم اینکه قسمت سلیکونی نوز آپ برای قرار گرفتن به صورت مناسب روی بینی های متفاوت و همین طور برای وارد کردن فشار کمتر روی قسمت بالای بینی قابل تغییر می باشد

آیا از بزرگی و بد فرمی بینی خودناراضی هستید؟

آیا می خواهید جراحی زیبایی کنید؟

آیا از عوارض جراحی و بیهوشی خبر دارید؟

آیا راه دیگری برای داشتن بینی ایده آل بدون عمل جراحی وجود دارد؟

محصول برگزیده و پرفروش آرایشی بهداشتی اروپا را هم تست کنید!


نحوه خريد فرم دهنده و کوچک کننده بینی :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 36000 تومان
خريد فرم دهنده و کوچک کننده بینی


فواد بازدید : 71 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش گام به گام کشت قارچ خوراکی به صورت ویدئویی:اورجینال


آموزش گام به گام کشت قارچ خوراکی به صورت ویدئویی:اورجینال

آموزش گام به گام کشت قارچ خوراکی به صورت ویدئویی با توضیحات فارسی به صورت جامع و کامل
بهترین فرصت درآمد سازی حتی در منزل

آموزش پرورش قارچ خوراکی به زبان فارسی
پکیج کامل و جامع آموزش پرورش قارچ دکمه‌ای و صدفی به زبان فارسی


اگر شما هم در منزل خود جای مناسبی برای کشت دارید بهتر است از همین حالا برای افزایش درآمد خود اقدام کنید . زیرا با صرف تنها چند ساعت از وقت خود در جهت یادگیری قادر خواهید بود درآمد خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید . از آنجا که فروش این محصول در خیلی از مراکز تولید قارچ به صورت تضمینی می باشد لذا فرصت مناسبی است تا شما هم با حداقل فضای ممکن در جهت این حرفه درآمد زا اقدام نمایید .

پروش و< strong>کشت قارچ
/کاری بدون نیاز به سرمایه و وقت زیاد/اورجینال

آموزش وپرورش قارچ /کسب درامد/اورجینال
آموزش پرورش قارچ حتی در منزل
پرورش قارچ دکمه ای و صدفی و کسب درآمد
کاری جدید بدون نیاز به سرمایه و وقت زیاد
بدون نیاز به مکان خاص , حتی در انباری و یا گوشه ای از حمام یا ایوان منزل
قابل پرورش حتی در داخل آپارتمان
ثمردهی هر بستر تا چندین ماه
تهیه خوراک لذیذ و سالم و مقوی
آسانی کار و به فروش عمده رساندن محصول
قابل استفاده در بیش از 200 نوع غذا
خوداشتغالی

پرورش قارچ صدفی و قارچ دکمه ای با روش جدید

کمک این مجموعه بی نظیر شما قادر خواهید بود بذر هر نوع قارچ بر روی دانه های غلات ، گندم و جو پرورش دهید.
و خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را در منزل حتی آپارتمان و سالن و حتی در فضای آزاد و بر روی کاغذ های باطله ، روزنامه ، کارتن ، مقوا ، چوب ، کاه ، خاک اره ، برگ درختان و تمامی مواد خشک شده گیاهی تولید کنید.
این مجموعه حاصل چندین سال تجربه و تحقیق در زمینه پرورش و تولید قارچ های دکمه ای و صدفی می باشد.

مجمو عه شامل موارد زیر است:
- شناسایی قارچ های خوراکی و سمی
- پرورش قارچ دکمه ای و صدفی
- تهیه اسپان
- تهیه کمپوست و بستر
- تأسیسات
- کنترل دما، رطوبت و تهویه
- خاک پوششی
- برداشت محصول
- بسته بندی
- تبدیل و نگهداری

به همراه معرفی و بررسی انواع غذاهایی که با قارچ تهیه می شود
در این مجموعه سعی شده است تا مراحل مختلف پرورش و تولید به شکلی کامل و آسان گنجانده شود تا بیننده بتواند پس از مشاهده به راحتی اقدام به تولید و پرورش قارچ نماید.


ش.م.302165789642369


نحوه خريد آموزش گام به گام کشت قارچ خوراکی به صورت ویدئویی:اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 25000 تومان
خريد آموزش گام به گام کشت قارچ خوراکی به صورت ویدئویی:اورجینال


فواد بازدید : 49 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزارمدیریت تعمیرگاه سامان نسخه پایه - اورجینال


قابلیتهای عمومی
اجرای برنامه در محیط ویندوز اکـس پی ، ویستا و سون
قابلیت ثبت ورود / تعمیر / خروج با درج تاریخ و ساعت
قابلیت تعریف انواع دستگاه / لوازم همراه برای دستگاه / ایرادات
ثبت سابقه دستگاه ها
قابلیت شبکه به تعداد نامحدود
جستجوی اطلاعات بر اساس نام مشتری / نام دستگاه / نوع دستگاه / مدل دستگاه / شماره سریال
مدیریت گردش قطعات در تعمیرگاه
صدور رسید ورود / رسید تعمیر / رسید خروج به دو صورت فاکتور و خدمات
تعریف انبار به تعداد نامحدود
تعریف کالاهای موجود در انبارها بهمراه تعیین نقطه سفارش و یادآوری خرید کالا
دفترجه تلفن / دفترچه یادداشت بهمراه یادآور چک ها و یادداشت ها
تهیه پشتیبان بصورت اتوماتیک از اطلاعات هنگام خروج از برنامه
قابلیتهای مدیریتی
-
قابلیت تعریف کاربران متعدد / سطوح دسترسی برای هر کاربر
قابلیت تعریف پرسنل / سمت/ درصد تعمیرکار
تعریف انواع خدمات / قیمت مشتری / قیمت همکار / قیمت گارانتی
ثبت کلیه عملکرد کاربران نرم افزار
مالی و گزارشات
-
گزارش کالاهای وارده شده ، تعمیر شده و خارج شده
گزارش های متنوع مالی / فنی / درآمد / قطعات مصرفی / تاریخ و ...
معرفی بانک / چک / بدهکار / بستانکار / بی حساب و ...
حساب اشخاص / گردش حساب اشخاص بهمراه امکان چاپ
گزارش عملکرد کاربران.......
گزارش یک سریال خواص
سیستم ارسال پیامک به مشتریان پس از تعمیر (بزودی)

سایت این فروشگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است لذا با اطمینان خرید کنید
این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه و به صورت اورجینال همراه با گارانتی طلایی ارائه می شود

ش.م:1471/23


نحوه خريد نرم افزارمدیریت تعمیرگاه سامان نسخه پایه - اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيم ت: 35000 تومان
خريد نرم افزارمدیریت تعمیرگاه سامان نسخه پایه - اورجینال


فواد بازدید : 66 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزارمدیریت تعمیرگاه سامان نسخه پایه - اورجینال


قابلیتهای عمومی
اجرای برنامه در محیط ویندوز اکـس پی ، ویستا و سون
قابلیت ثبت ورود / تعمیر / خروج با درج تاریخ و ساعت
قابلیت تعریف انواع دستگاه / لوازم همراه برای دستگاه / ایرادات
ثبت سابقه دستگاه ها
قابلیت شبکه به تعداد نامحدود
جستجوی اطلاعات بر اساس نام مشتری / نام دستگاه / نوع دستگاه / مدل دستگاه / شماره سریال
مدیریت گردش قطعات در تعمیرگاه
صدور رسید ورود / رسید تعمیر / رسید خروج به دو صورت فاکتور و خدمات
تعریف انبار به تعداد نامحدود
تعریف کالاهای موجود در انبارها بهمراه تعیین نقطه سفارش و یادآوری خرید کالا
دفترجه تلفن / دفترچه یادداشت بهمراه یادآور چک ها و یادداشت ها
تهیه پشتیبان بصورت اتوماتیک از اطلاعات هنگام خروج از برنامه
قابلیتهای مدیریتی
-
قابلیت تعریف کاربران متعدد / سطوح دسترسی برای هر کاربر
قابلیت تعریف پرسنل / سمت/ درصد تعمیرکار
تعریف انواع خدمات / قیمت مشتری / قیمت همکار / قیمت گارانتی
ثبت کلیه عملکرد کاربران نرم افزار
مالی و گزارشات
-
گزارش کالاهای وارده شده ، تعمیر شده و خارج شده
گزارش های متنوع مالی / فنی / درآمد / قطعات مصرفی / تاریخ و ...
معرفی بانک / چک / بدهکار / بستانکار / بی حساب و ...
حساب اشخاص / گردش حساب اشخاص بهمراه امکان چاپ
گزارش عملکرد کاربران.......
گزارش یک سریال خواص
سیستم ارسال پیامک به مشتریان پس از تعمیر (بزودی)

ش.م:1471/23

سایت این فروشگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است لذا با اطمینان خرید کنید
این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه و به صورت اورجینال همراه با گارانتی طلایی ارائه می شود


نحوه خريد نرم افزارمدیریت تعمیرگاه سامان نسخه پایه - اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قي مت: 35000 تومان
خريد نرم افزارمدیریت تعمیرگاه سامان نسخه پایه - اورجینال


فواد بازدید : 64 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

سلطان جاده ها ( مجموعه ی 8 بازی کامیونی )


همان سلطان جاده ها...


- 18 چرخ پولادین ( فریبکاری در شهر )
- 18 جرخ پولادین ( هائولین )
- 18 چرخ پولادین ( موتور کشنده ی قوی )
- 18 چرخ پولادین ( در مسیر آمریکا )
-شبیه ساز کامیون های اروپایی
- ماشین های سنگین سرسخت ( کاوشگر )
- ماشین های سنگین سرسخت ( سرمایه دار )
و یک هدیه ی ویژه :
مجموعه نرم افزار مکس 3 !!!

http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=King+Of+The+Road&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88


نحوه خريد سلطان جاده ها ( مجموعه ی 8 بازی کامیونی ) :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 3600 تومان
خريد سلطان جاده ها ( مجموعه ی 8 بازی کامیونی )


فواد بازدید : 62 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

دستبند پاور بالانس اصل بسیار شیک زیبا آرامش بخش :اورجینال


دستبند کاملا اورجینال

بسته بندی مخصوص

فروش ویژه دستبند پاور بالانس شروع شد دیگر نگران دستبند های تقلبی نباشید

این دستبند کاملا اصل می باشد.

فروش دستبند پاور بالانس

تعادل و انرژی

برای تمرکز حواس و کاهش فشار خون

دارای آرامش روحی اعصاب و روان

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص ، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده و تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز و یادگیری شما را افزایش میدهد…



دستبند مغناطیسی پاور بلانس


با کیفیت بی نظیر و طراحی مدرن

طرح برگزیده سال2011

دستبند مغناطیسی پاور بالانس –Power Balance


پدیده ای شگفت انگیز و ب ی نظیر


پر فروش ترین محصول سال 2011 اروپا


با پاور بالانس تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکزرا به خود هدیه دهید


دستبند پاور بالانس

و از استرس و خستگی خود کاهش دهید

مورد استفاده توسط معروفترین اشخاص ایرانی و خارجی

با ظاهری فوق العاده شیک و زیبا

برای اولین بار در ایران

آیا از دستبندهای تکراری و قدیمی خسته شده اید؟

آیا به دنبال دستبندها زیبا و متفاوت با خصوصیات پزشکی و انرژیکی هستید ؟

ما دستبند بی نظیر پاوربالانس را به شما پیشنهاد میکنیم


آیا می خواهید در کوتاهترین زمان ممکن

از استرس و فشار های روزمره خلاص شوید؟

دستبند پاور بالانس بهترین راه برای رسیدن به آرامش …

مورد تایید تمام متخصصان دنیا …


با پاور بالانس از زندگی آرام و آسوده

خود لذت ببرید …


کاهش استرس ،افزایش یادگیری،قدرت ،تمرکز

کاهش امواج مظر موبایل و دستگاهای ا لکتریکی

بر حسب تحقیقاتی نشان داده شده است که در اطراف جسم انسان هاله انرژیکی قرار دارد که از روی آن میتوان به بسیاری از بیماریهای فرد پی برد ، برای مثای اگر کلیه شما دارای ناراحتی باشد قبل از بروز درد جسمانی ، هاله انرژی شما در آن قسمت دارای حفره میشود که این موضوع با اسکن کردن هاله شما توسط دستگاه های مخصوص که نمونه آن در بیمارستان میلاد قرار دارد قابل مشاهده است ، حال برای درمان چه کاری میتوان انجام داد .
اگر درباره متافیزیک خوانده باشید میدانید با انرژی درمانی به مرور زمان میتوان این هاله را ترمیم کرده و به دنبال آن بیماری جسمی شما هم درمان میگردد . علاوه بر آن وقتی هاله انرژی شما ضعیف میشود شما در معرض بیماری های روحی از جمله افسردگی قرار میگیرید و همچنان جسم شما تا حدی ناتوان تر میگردد ، که با مدیتیشن میتوانید به مرور زمان هاله خود را قویتر کرده و از طبیعت و کائنات انرژی بیشتری بگیرید حال پاور بالانس چه کار میکند ؟

خرید پستی و پرداخت بعد از تحویل کالا درب منزل


تقویت فوق العاده هاله انرژی به صورت کاملا علمی و عملی




پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده ، تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز ، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میکاهد ( البته شما را به حد ایدآل خود میرساند نه فراتر ) و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل ، ماهواره و مایکرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید . کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قابل لمس است علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان میلاد میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید ، بسیاری از ورزشکاران دنیا از جمله کریستین رنالدو،علی دایی،لیونل مسی و... و صدها بازیگر زن و مرد ایرانی و بازیگران مطرح هالیوودی از این هولوگرام استفاده میکنند


خرید پستی و پرداخت بعد از تحویل کالا درب منزل

حیرت همگان را بر انگیزید


با ظاهری جالب و کیفیتی بینظیر و


فوق العاده شیک و زیبا



مخصوص آقایان مشکل پسند


و خانم های خوش سلیقه …


یک مدل فوق العاده مناسب امروزی


قابل ست کردن با لباس های اسپرت


و مجلسی


مکمل زیبایی و جذابیت شما …


دستبند پاور بالانس

پاور بالانس موارد زیر رو افزایش می ده :
1- توان
2- طاقت
3- تعادل
4- تمرکز
5- انعطاف
6 - هماهنگی
7 - استقامت
8- دامنه حرکت
9 - قدرت متمرکز

پاور بالانس موارد زیر رو کاهش می ده :
1- درد
2- جراجت
3- استرس
4- خستگی
5- زمان بازیابی
6- ناتوانی حرکتی
7- خطرات امواج الکترونیک

دستبند پاوربالانس اصل و اورجینال - بهترین کیفیت - دستنبد پاور بالانس زیبا
ش.م:83152487


نحوه خريد دستبند پ اور بالانس اصل بسیار شیک زیبا آرامش بخش :اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 18000 تومان
خريد دستبند پاور بالانس اصل بسیار شیک زیبا آرامش بخش :اورجینال


فواد بازدید : 44 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

عیب یابی انژکتوری پراید /  اورجینال


آموزش سیستم های سوخت رسانی انژکتوری پراید / اورجینال
آموزش تعمیر انژکتور پراید / اورجینال
عیب یابی انژکتوری پراید / اورجینال


امروز پراید در ایران مثل کامپیوتر است که باید همه با آن آشنایی داشته باشند
دو مدل سیستم سوخت رسانی موتور کیا و ساژم تا اوایل سال 87 بر روی موتورهای پراید نصب میشدند و امروزه نیز بسیاری از پرایدها از این دو نوع هستند و این فیلم های آموزشی را نیز سایپا تولید کرده است که در 2 DVD با کیفیت و دقت بالا تولید شده و برای افراد مبتدی و صاحبان خودروی پراید و افراد ماهر و مکانیک ها و برق کارها و تنظیم کنندگان موتور بسیار مفید خواهد بود



دیگه نگران خرابی اتومبیل خود در جاده و در حین سفر نباشید .
با استفاده از آموزشهای این سی دی آسوده خاطر سفر کنید
اطلاعات اساسی راجع به تعمییر خودرو

1
شامل بررسی اجزا و قطعات و سیستم انژکتوری هر مدل به طور جدا و عیب یابی قطعات و موتور و کار با دستگاه دیاگ است
آشنایی با دلایل برتری سیستم انژکتوری بر سیستم کاربراتوری
آشنایی با اجزاء و عملکرد سیستم انژکتوری کیا
آشنایی با سنسورها و عملگرها و قسمت کنترل کننده موتور ECU مدل کیا
عیب یابی مرحله ای و جزء به جزء سیستم انژکتوری پراید مدل کیا
عیب یابی با دستگاه عیب یاب ( دیاگ)

....................................................
2
سیستم سوخت رسانی انژکتوری پراید مدل ساژم
تفاوت سیستم سوخت رسانی کیا با ساژم
آشنایی با سنسورها و عملگرها و قسمت کنترل کننده موتور ECU
سیستم انژکتوری پراید مدل ساژم
آشنایی با جایگاه اجزاء سیستم سوخت رسانی انژکتوری مدل ساژم بر روی خودرو
دلایل خاموش شدن موتور در این نوع سیستم انژکتوری
عیب یابی با دستگاه عیب یاب ( دیاگ)
آموزش استفاده از اهم متر و ولت متر
آموزش تست سنسورها و عملگرها با اهم متر و ولت متر
و همچنین دادن جداول و اعداد برای تست سنسورها و عملگرها

اساسی ترین اصول تعمییر خودرو برای مواقع حساس
بدون نیاز به هزینه وخرج های اضافه اتومبیل تان را تعمییر کنید
فقط با چند دقیقه بررسی مشکل خودروی خود را برطرف خواهید کرد

این مجموعه در قالب دو دی وی دی قابل پخش در دستگاه های دی ودی خانگی وکامپیوتر برای شما ارسال میشود
این محصول دارای شماره مجوز 1023065 و 9786005096361: ISBN میباشد



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.


نحوه خريد عیب یابی انژکتوری پراید / اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 16800 تومان
خريد عیب یابی انژکتوری پراید /  اورجینال


فواد بازدید : 45 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش ویدئویی تعمیرات پراید اورجینال


آموزش تعمیرات پراید ( ویدئویی ) اورجینال
آموزش تعمییرات تخصصی پراید- اورجینال
آموزش تعمیرات خودرو پراید اورجینال
آموزش ویدئویی تعمیرات پراید اورجینال

با این مجموعه صدها هزار تومان در هزینه های تعمیر و نگه داری اتومبیل خود صرفه جویی می نمایید…
با این آموزش مطمئن باشید که تعمیرکار اتومبیل خود خواهید بود...
دیگر نگران خرابی اتومبیل خود در مسافرت یا کارهای ضروری نخواهید بود.
صدها هزار تومان در هزینه های نگه داری اتومبیل خود صرفه جویی می نمایید
آموزش تعمیرات پراید ، یک خودآموز بی نظیر و کامل برای افرادی می باشد که تازه ماشین خریده اند یا در طول سالیان نتوانسته اند از مکانیکی و تعمیر آنچه در زیر کاپوت پراید است سررشته ای به دست بیاورند. آموزش ها به صورت فیلم آموزشی توسط متخصص ارشد شرکت رایان سایپا میباشد و تمامی جزییات باز بسته کردن قطعات پراید به همراه شماره ابزار های م خصوص و استاندارد در آن توضیح داده شده است. این آموزش ها هم میتواند مورد استفاده افراد تازه کار و عوام قرار بگیرد مانند باز و بسته کردن لنتهای ترمز جلو و عقب – باز و بسته کردن سیستم فنر و کمک فنر و کپ زدن خودرو و هم میتواند مورد استفاده افراد متخصص قرار بگیرود مانند تنظیم تسمه تایم و تنظیم موتور و باز کردن گیربکس.
علاوه بر بخش آموزش نقشه های گرافیکی که دربردارنده جزییات بسیار دقیق از تمامی قطعات خودرو است با این مجموعه ارایه شده است. با استفاده از این نقشه ها قادر خواهید بود قبل از اینکه قطعه ای را باز کنید آگاهی کاملی از آنچه در انتظار شماست پیدا کنید. حتی محل و اندازه کوچکترین پیچها – مهره ها – واشرها – سیمها و لامپ ها در این نقشه ها موجود می باشد و پس از یاد گیری این مجموعه اعتماد بنفس کافی برای باز کردن قطعات خودرو خود را در خود احساس خواهید کرد.

پراید تان را خودتان تعمیر کنید



روش های فوق العاده و بی نظیر برای تعمییر کردن ماشین توسط خودتان
شما هم می توانید یک مکانیک عالی شوید
بدون نیاز به هزینه وخرج های اضافه اتو مبیل تان را تعمییر کنید
بله شما هم می توانید


آموزش تعمیرات پراید در ۲ DVD و قابل اجرا برروی دستگاههای DVD و کامپیوتر
تصور کنید مسیری طولانی که در حال سفر هستید، به جایی میرسید که شاید تا نزدیک ترین تعمیرات خودرو پراید چند کیلومتر فاصله باشد و شاید هم شب باشد و زمستان …
ولی فروشگاه بهترین دی وی دی ها به شما بسته آموزش تصویری تعمیرات پراید پیشنهاد می کند که واقعا می تواند نیاز های بسیار بسیار زیادی را در استفاده از خودرو پراید حل نماید، و همچنین نکات کوچک ولی در عمل بسیار با ارزش نیز در این بسته آموزش داده شده است.
مطمئنا شما از تمام اسرار خودرو پراید مطلع نیستید. خیلی چیزها ممکن است حتی جلوی چشمتان باشد و شما از وجود آن اطلاعی ندارید.
این مجموعه در قالب دو دی وی دی قابل پخش در دستگاه های دی ودی خانگی وکامپیوتر برای شما ارسال میشود

اساسی ترین اصول تعمییر خودرو برای مواقع حساس
دیگه نگران خرابی اتومبیل خود در جاده و در حین سفر نباشید .
با استفاده از آموزشهای این سی دی آسوده خاطر سفر کنید

در این مجموعه تمام آنچه که در پراید ( تمام مدلها) وجو د دارد، به شما نشان داده خواهد شد. این برنامه که توسط کارشناس ارشد شرکت سایپا تولید شده است.
تا به حال اتومبیل تان در بین راه خراب شده است؟ !!
فقط با چند دقیقه بررسی مشکل خودروی خود را برطرف خواهید کرد
آیا میدانید ۸۰ درصد خرابی های اتومبیل با حداکثر ۱۵ دقیقه بررسی رفع میشوند؟
با بهترین کیفیت صدا و تصویر
آموزش تصویری تعمیرات قسمت به قسمت



این مجموعه آموزشی شامل:
۱- آموزش سیستم سوخت رسانی کاربراتوری مدار بسته CLC(Closed Loop Carburator)
۲- آموزش تعمیرات سیستم ترمز پراید (بخش اول) ترمز جلو
۳- آموزش تعمیرات سیستم ترمز اتومبیل پراید (بخش دوم) ترمز عقب
۴- آموزش تعمیرات سیستم فرمان اتومبیل پراید
۵- آموزش آشنایی و عیب یابی با سیستم سوخت رسانی انژکتوری پراید مدل ساژم
۶- جایگاه اجزای سیستم سوخت رسانی انژکتوری مدل ساژم بر روی خودرو
۷- عیب یابی سیستم سوخت رسانی ساژم
۸- آموزش آشنایی و عیب یابی با سیستم سوخت رسانی انژکتوری پراید مدل کیا
۹- آموزش تعمیر موتور خودروی پراید (بخش اول)
۱۰ - آموزش تعمیر موتور خودروی پراید (بخش دوم)
۱۱- آموزش تعمیر گیربوکس و دیفرانسیل اتومبیل پراید
۱۲- آموزش سیستم تعلیق و تنظیم موتور و سوخت رسانی پراید (بخش اول)
۱۳- آموزش سیستم تعلیق و تنظیم موتور و سوخت رسانی پراید(بخش دوم)
این مجموعه در قالب دو دی وی دی قابل پخش در دستگاه های دی ودی خانگی وکامپیوتر برای شما ارسال میشود
این محصول دارای شماره مجوز 1023065



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.


نحوه خ ريد آموزش ویدئویی تعمیرات پراید اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 16800 تومان
خريد آموزش ویدئویی تعمیرات پراید اورجینال


فواد بازدید : 65 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش زبان آلمانی سطح 1و2 با رزتا استون Rosetta Stoneاورجینال


آموزش زبان آلمانی سطح 1و2 با رزتا استون Rosetta Stone به صورت صوتی و تصویری با روشهای شنیداری دیداری و گفتاری



Rosetta Stone نام مجموعه آموزشی فوق العاده‌ای از کمپانی Rosetta Stone آمریکاست که قادر به آموزش اکثر زبان‌های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم‌افزار با به وجود آوردن محیطی اشنا و زیبا به صورت چند رسانه‌ای و بهره گیری از شیوه‌های مدرن AudioLingual، Communicative و TaskBased Study برای آموزش زبان، نرم‌افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی می باشد که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز‌های علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالت متحده است.این کمپانی پکیج‌های زبان مختلف و متعددی را همراه با نرم‌افزار منحصر به فرد خود در اختیار علاقمندان به زبان‌های مختلف دنیا قرار داده است تا با انتخاب هریک بتوانند زبان مورد نظر را به خوبی فراگیرند.

این نرم‌افزار چندرسانه‌ای به وسیله تصویر، صدا و ویدئو و در عین حال بدون ترجمه، به آموزش کلمات و دستور زبان می‌پردازد. عنوان این نرم‌افزار از سنگ ‌نبشته‌ای در مصر باستان با همین نام برگرفته شده است

در این نرم‌افزار شما معنی کلمات را با استفاده از وابستگی آنها به تصاویرشان و همچنین وابستگی به سایر لغات بسیار بهتر درک خواهید کرد تا اینکه معنی فارسی آنها را بیاموزید. این شیوه آموزش در حال حاضر در کانون‌های آموزش زبان نیز در کشور به کار گرفته می شود.

ویژگی‌های نرم‌افزار Rosetta Stone

آموزش زبان با روشهای گفتاری و شنیداری و دیداری به صورت صوتی و تصویری

آشنایی با لغات و جملات و یادگیری آنها

محیط بسیار ساده و کارآمد قابل استفاده برای تمام کاربران مبتدی تا پیشرفته

استفاده از بیش از ۷۵۰۰ تصویر برای آموزش

مورد تایید دانشگاه ها و موسسات بین المللی مانند ناسا و آی بی ام

استفاده از تکنیک مقایسه گ فتار کاربر با تلفظ صحیح جملات

آموزش ۴ مهارت گفتار، نوشتار، درک مکالمه، درک مطلب نوشتاری

آموزش با استفاده از تمرین و تست‌های ۴ گزینه‌ای

حاوی بیش از ۲۰۰ درس با سطح بندی

بیش از ۴۰۰ ساعت آموزش به شیوه تعاملی

آموزش مکالمات روزمره و کاربردی زبان ها

قابلیت تصحیح تلفظ کاربر از طریق میکروفن

آشنایی با گرامر و یادگیری آن.

آموزش خواندن و نوشتن لغات

تلفظ صحیح لغات و امکان تست لغت قرائت شده.

گرفتن تمرین در پایان هر جلسه ی آموزشی.

یادگیری در 210 جلسه به صورت سطح بندی 92 و 118 جلسه ای.

داشتن تمرین‌های هوشمند جهت آشنایی با لغات و طرز بیان آنها.

داشتن مجموعه از آموزش‌های کاربردی و مفید در هر زبان.

امکان استفاده از نرم‌افزار در دانشگاه ها و کلاسهای زبان خارجه

مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال ، نسبت‌های خانوادگی و ... در زبان

آموزش طریقه ی پرسیدن سوال ، احوال پرسی و ...در زبان

آموزش ساعات مختلف روز، روزهای هفته ، آب و هوا و ... در زبان
آموزش انواع معذرت خواهی ها ، درخواست‌های مودبانه و ...

آموزش سفارش دادن غذا در رستوران ، خرید نمودن و ...

و ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

نرم‌افزار رزتا استون عرضه شده توسط این فروشگاه نیاز به نصب ندارد و کار با آن بسیار آسان است

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است

این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد

ش م : 1254/753


نحوه خريد آموزش زبان آلمانی سطح 1و2 با رزتا استون Rosetta Stoneاورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 15000 تومان
خريد آموزش زبان آلمانی سطح 1و2 با رزتا استون Rosetta Stoneاورجینال


فواد بازدید : 73 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش زبان اسپانیایی سطح 1و2 با رزتا استون Rosetta Stone اورجینال


ش م854321

آموزش زبان اسپانیایی سطح 1و2 با رزتا استون Rosetta Stone به صورت صوتی و تصویری با روشهای شنیداری دیداری و گفتاری

Rosetta Sto



ne نام مجموعه آموزشی فوق العاده‌ای از کمپانی Rosetta Stone آمریکاست که قادر به آموزش اکثر زبان‌های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم‌افزار با به وجود آوردن محیطی اشنا و زیبا به صورت چند رسانه‌ای و بهره گیری از شیوه‌های مدرن AudioLingual، Communicative و TaskBased Study برای آموزش زبان، نرم‌افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی می باشد که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز‌های علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالت متحده است.این کمپانی پکیج‌های زبان مختلف و متعددی را همراه با نرم ‌افزار منحصر به فرد خود در اختیار علاقمندان به زبان‌های مختلف دنیا قرار داده است تا با انتخاب هریک بتوانند زبان مورد نظر را به خوبی فراگیرند.

این نرم‌افزار چندرسانه‌ای به وسیله تصویر، صدا و ویدئو و در عین حال بدون ترجمه، به آموزش کلمات و دستور زبان می‌پردازد. عنوان این نرم‌افزار از سنگ ‌نبشته‌ای در مصر باستان با همین نام برگرفته شده است

در این نرم‌افزار شما معنی کلمات را با استفاده از وابستگی آنها به تصاویرشان و همچنین وابستگی به سایر لغات بسیار بهتر درک خواهید کرد تا اینکه معنی فارسی آنها را بیاموزید. این شیوه آموزش در حال حاضر در کانون‌های آموزش زبان نیز در کشور به کار گرفته می شود.

ویژگی‌های نرم‌افزار Rosetta Stone

آموزش زبان با روشهای گفتاری و شنیداری و دیداری به صورت صوتی و تصویری

آشنایی با لغات و جملات و یادگیری آنها

محیط بسیار ساده و کارآمد قابل استفاده برای تمام کاربران مبتدی تا پیشرفته

استفاده از بیش از ۷۵۰۰ تصویر برای آموزش

مورد تایید دانشگاه ها و موسسات بین المللی مانند ناسا و آ ی بی ام

استفاده از تکنیک مقایسه گفتار کاربر با تلفظ صحیح جملات

آموزش ۴ مهارت گفتار، نوشتار، درک مکالمه، درک مطلب نوشتاری

آموزش با استفاده از تمرین و تست‌های ۴ گزینه ای

حاوی بیش از ۲۰۰ درس با سطح بندی

بیش از ۴۰۰ ساعت آموزش به شیوه تعاملی

آموزش مکالمات روزمره و کاربردی زبان ها

قابلیت تصحیح تلفظ کاربر از طریق میکروفن

آشنایی با گرامر و یادگیری آن.

آموزش خواندن و نوشتن لغات

تلفظ صحیح لغات و امکان تست لغت قرائت شده.

گرفتن تمرین در پایان هر جلسه ی آموزشی.

یادگیری در 210 جلسه به صورت سطح بندی 92 و 118 جلسه ای.

داشتن تمرین‌های هوشمند جهت آشنایی با لغات و طرز بیان آنها.

داشتن مجموعه از آموزش‌های کاربردی و مفید در هر زبان.

امکان استفاده از نرم‌افزار در دانشگاه ها و کلاسهای زبان خارجه

مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال ، نسبت‌های خانوادگی و ... در زبان

آموزش طریقه ی پرسیدن سوال ، احوال پرسی و ...در زبان

آموزش ساعات مختلف روز، روزهای هفته ، آب و هوا و ... در زبان

آموزش انواع معذرت خواهی ها ، درخواست‌های مودبانه و ...

آموزش سفارش دادن غذا در رستوران ، خرید نمودن و ...

و ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

نرم‌افزار رزتا استون عرضه شده توسط این فروشگاه نیاز به نصب ندارد و کار با آن بسیار آسان است

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است

این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد

ش م : 1254/753


نحوه خريد آموزش زبان اسپانیایی سطح 1و2 با رزتا استون Rosetta Stone اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 15000 تومان
خريد آموزش زبان اسپانیایی سطح 1و2 با رزتا استون Rosetta Stone اورجینال


فواد بازدید : 44 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید مجموعه نرم افزار های اندروید ۲۰۱۳/اورجینال





مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید ۲۰۱۳ ماکسیمم اندروید پک Maximum Android Pack مجموعه ای بی نظیر و ضروری برای تمام دارندگان گوشی های اندروید ! -سازگاری



کامل با تمام نسخه های اندروید تا نسخه ۴٫۱ و بالاتر ! – Samsung, Nokia, HTC, LG, Sony, Sony Ericsson, Motorolla &amp;amp; … -ارزش نرم افزارها و بازی های این مجموعه چند میلیون تومان است ! – بیش از ۲۰۰ بازی جدید و باکیفیت اندروید در ژانر های مختلف – بیش از ۲۰۰ نرم افزار جدید و کاربری اندروید در دسته بندی های مختلف سفارش مجموعه ” ماکسیمم اندروید ۲۰۱۳ -Maximum Android 2013 “ – بیش از ۵۰۰ زنگ تماس و پیام کوتاه (رینگتون) اندروید – بیش از ۱۰۰۰ تم، ویجت، لانچر و پس زمینه جدید ثابت و متجرک اندروید – کاربردی ترین رام ها و آپدیت های اندروید + آموزش استفاده – کاملا تست شده و همراه آموزش نصب و استفاده از نرم افزارها و بازی ها ! مناسب برای تمام گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید ! – Samsung, Nokia, HTC, LG, Sony, Sony Ericsson, Motorolla &amp;amp; … برخی از محتویات مجموعه ماکسیمم اندروید ۲۰۱۳ – بیش از ۲۰۰ نرم افزار کاربردی ارزشمند اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی! نرم افزار های امنیتی، محافظتی و آنتی ویروس، آفیس و اداری، ویرایشگر تصویر ، ویرایشگر متن، ویرایشگر موسیقی و ویدیو، نرم افزارهای محاسباتی و مهندسی، مرتبط با دوربین، نرم افزارهای مذهبی و اسلامی، ابزارهای اینترنت ، جی پی اس و نقشه، پیام رسان موبایل بانک، پخش کننده موسیقی و فیلم، مالتی مدیا و … زیباترین و جدیدترین بازی ها در ژانر های اکشن، رقابتی، مسابقه ای، استراتژیک، فکری و پازل، ورزشی ، کودکانه و …. – کلکسیون هزاران والپیپر ها و تصاویر پس زمینه زیبا برای گوشی های اندروید ! – کلکسیون صدها تم ، لانچر ، ویجت و دیگر ارکان زیبا سازی محیط گوشی های اندروید ! – به همراه کاربردی تر ین رام ها برای آپدیت گوشی های اندروید رایج همراه با توضیح فارسی.. سفارش مجموعه ” ماکسیمم اندروید ۲۰۱۳ -Maximum Android 2013 “ این محصول دارای پشتیبانی و گارانتی کامل می باشد ۳dvd مجموعه اندروید + ۱cd هدیه کالابی (بازی های کم حجم و با کیفیت بالا )



- بیش از ۵۰۰ زنگ تماس و پیام کوتاه (رینگتون) اندروید

- بیش از ۱۰۰۰ تم، ویجت، لانچر و پس زمینه جدید ثابت و متجرک اندروید

- کاربردی ترین رام ها و آپدیت های اندروید + آموزش استفاده

- کاملا تست شده و همراه آموزش نصب و استفاده از نرم افزارها و بازی ها !
شماره مجوز:۶۰۲۶۱۰۳۱۴۰۳


نحوه خريد خرید مجموعه نرم افزار های اندروید ۲۰۱۳/اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید مجموعه نرم افزار های اندروید ۲۰۱۳/اورجینال


فواد بازدید : 71 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش زبان انگلیسی در خواب/اورجینال بیش از 4 حلقه


با هدفون بخوابید و در خواب زبان انگلیسی یاد بگیرید..



Sleep English یا آموزش یادگیری مکالمه انگلیسی درخواب مجموعه‌ای است بی نظیر و کامل از 18 درس و تمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی که درسها بصورت گفتاری و به فرمت فایل‌های صوتی mp3 ( قابل استفاده با تمام وسایل پخش سی دی‌های صوتی ) و به 2 زبان فارسی و انگلیسی همزمان ارائه می‌شود.

این امواج به دلیل پایین بودن فرکانس تنها توسط هدست قابل شنیدن هستند. این مجموعه قابل استفاده برای همه سنین از مبتدی تا پیشرفته مفید می باشد چرا که تکنولوژی به کار رفته در تولید این محصول این امکان را فراهم آورده که درس‌های آموزش دو زبانه انگلیسی فارسی و حتی مکالمات اساسی و حرفه‌ای زبان انگلیسی به صورت قابل جذب برای مغز در آید.

جهت اطلاعات بیشتر مطالب زیر را مطالعه فرمایید..

آموزش زبان
انگلیسی در خواب

این صداها با تلفیق دو تکنولوژی زنده نمایی صحنه‌های صوتی در داخل جمجمه یا Binaural Sounds و تکنیک منحصر به فرد همسازی وهمگامی مغزی Brain Synchronizing ازطریق هدفون برای مغزهنگام خواب ، قابل شنیدن می‌باشند و به دلیل همراه داشتن امواج خاص فعال‌سازی ذهن هنگام پخش درس‌ها، مغز شما را در عالی‌ترین شرایط کاری (یعنی درخواب و در زمان استراحت) ‌و به راحت‌ترین شیوه، با واژه‌ها و جملات اساسی زبان آشنا می‌سازد. . شما وقتی از خواب بیدار می شوید در کمال حیرت می بینید که نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان معنادار شده‌اند و به طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مکالمات روزمره و نوشته‌های انگلیسی را درک می‌کنید!! متن درسها نیز برای مراجعه بصورت فایل قابل چاپ و تکثیر در داخل مجموعه قرارداده شده است . دیگر یادگیری زبان انگلیسی دشوار نخواهد بود. به کمک ضمیر ناخودآگاه درخواب انگلیسی بیاموزید!!

مجموعه &amp;amp;amp;quot; انگلیسی دررویا &amp;amp;amp;quot; برای هرزبان آموز در هر سن و سالی مناسب است. سرعت یادگیری درس ها و لهجه‌های صحیح در این روش فوق العاده و اعجاب آور است. بعد از هر بار خوابیدن احساس قدرتمندی از توانایی درک مکالمات وجود شما را فرا می گیرید و شما با گوش کردن به اخبارها و تماشای فیلم‌های زبان اصلی در مقابل چشمان حیرت زده اطرافیان خود ، به راحتی قادر به درک عمیق معنای مکالمات و گفتارها و ترجمه آنها خواهید بود. به جرات می توان گفت که در عرض کمتر از ده روز شما می توانید با استفاده از این مجموعه به اندازه یکسال کلاس رفتن و مطالعه کلاسیک زبان پیشرفت کنید!

توضیحات تکمیلی:

امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسان خواب است امواج مغزی او شکل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیده فقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واکنش‌های بدن خود را تنظیم می کند. حال تصور کنید که یک دوره کامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شکل آموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسی ارائه شود.) حاوی بیش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزی حالت خواب مدوله شود. یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات پوش امواج مغزی اصوات آموزشی باشند. در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق ، امواج ضمیمه و پوش آن را نیز بدو ن مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه‌های خود راه می دهد. اکنون فرض کنید با تکنیک ‌binaural صداهای آموزشی فضایی شوند. یعنی به شکلی درآیند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابیده احساس کند که به جای یک صدای بیرونی از درون فضای سرش صداها بیرون می آیند (یعنی درست حالتی که انسان وقتی با خودش حرف می زند و گفتگوی درونی روزانه خود را شکل می دهد)

در این حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتی را بدون هیچ پیش داوری به درون حافظه عمیق و ضمیر ناخودآگاه ارسال می کند و چند ساعت بعد که فرد از خواب بیدار می شود می بیند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگلیسی برایش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با یک مطلب احساس می کند که قبلا آن را جایی شنیده است و برایش بسیار آشنا است. با توجه به اینکه این شیوه یادگیری مستقیما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزی صورت می گیرد، اثر بخشی آن فوق العاده است. این در حالی است که درس‌های آموزشی انتخابی همزمان فارسی و انگلیسی هستند و در نتیجه فرد احساس می کند که درس‌های انگلیسی داده شده در حقیقت بخشی توسعه یافته از واژه نامه و دایره لغات فارسی او هستند و به قولی دیگر زبانی جدید نیاموخته بلکه همان زبان مادری اش را توسعه داده است که این شکل یادگیری زبان عالی ترین و صحیح ترین شکل ممکن برای آموختن یک زبان جدید است.

مجموعه یادگیری انگلیسی در رویا با حضور بیش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهیه شده است و در نوع خود عالی ترین شکل آموزش سریع زبان انگلیسی برای تمام سنین محسوب می شود.

سوالات مربوط به آلبوم یادگیری انگلیسی در خواب

سوال: چگونه می توان در خواب انگلیسی یاد گرفت؟ همه می دانیم که در حالت خواب ذهن هشیار شخص فعال نیست و در این شرایط چگونه ممکن است فرد بتواند مطلبی را یاد بگیرد؟

جواب: علاوه بر شیوه یادگیری هشیارانه ، انسان دارای استعداد یادگیری مطالب جدید به صورت ناخودآگاه و به کمک ضمیر ناهشیار نیز می باشد. با گذشت سن مقاومت و اینرسی ذهن در مقابل یادگیری مطالب جدید ، بخصوص زبان‌های جدید بیشتر می شود.مقاومت ذهن هشیار در مقابل فرآیند یادگیری زبان جدید بسیار بیشتر از مطالب علمی بکر و تازه است ، چرا که زبان ابزار تفکر ماست و ما در طول شبانه روز به کمک زبان مادری خود دائم در حال صحبت کردن با خود و در حقیقت فکر کردن هستیم و بدیهی است که یادگیری لغات جدید به معنای وسعت بخشیدن به دایره تفکر است که معمولا ذهن به خاطر ترس از ناشناخته ها همیشه در این خصوص مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. برعکس وقتی انسان خواب است ، دخالت ضمیر هشیار و به بیانی دانسته‌های قبلی در فرآینده یادگیری و یادسپاری به حداقل می رسد و در نتیجه کالبد شخص برای جذب مطالب جدید مستعد تر و آماده تر است. ماحصل مطالب فوق را می توان اینگونه خلاصه کرد که انسان در خواب برای یادگیری مستعد تر و آماده تر است ، چرا که دخالت افکار و باورهای مزاحم و منطقی در این حالت به حداقل می رسد. از سوی دیگر بدن انسان و بخصوص ذهن انسان به خاطر ذات الکتروشیمیایی فرآیند تفکر دائم در حال تشعشع امواج فرکانس پائین آکوستیکی است که این فرکانس ها برای تمام اجزای بدن بخصوص بخش‌های مختلف مغز آشنا می باشند. برای هر فرکانس یک حالت روحی خاص وجود دارد که این موضوع در خصوص حالت روحی یادگیری لغات و اصطلاحات و جملات زبان جدید نیز صادق است. با کمک نرم‌افزارهای مولد امواج مغزی ما موفق شدیم دقیقا امواج مربوط به یادگیری را شناسایی و بازتولید نمائیم و با تلف یق این امواج با مطالب آموزشی انگلیسی و به کمک تکنیک سه بعدی سازی و پخش صدا به صورت سوپر استریوی دینامیکی در داخل مغز، این امکان را فراهم سازیم تا ضمیر ناخودآگاه از حالت بی حسی و عدم دخالت بخش منطق و هشیار ذهن سود جسته و به طور سریع و غیر خطی و حسی لغات جدید و آهنگ تلفظ و احساس پنهان در دیالوگ ها را فورا جذب و به طور ماندگار در خود حفظ کند.ما به کمک تکنولوژی نوین نرم‌افزار و دستاوردهای جدید دانش روانشناختی مغز موفق شده ایم به طور عملی موضوع یادگیری انگلیسی در خواب را از حالت یک نظریه علمی تخیلی به یک واقعیت تبدیل کنیم.

سوال : لطفا تکنولوژی مورد استفاده در آلبوم انگلیسی در رویا را بیشتر توضیح دهید.

جواب: مغز انسان از لحظه تولد تا پایان عمر به طور دائم و شبانه روزی براساس چهار موج اساسی ، امواجی با فرکانس بسیار پائین و غیر قابل شنیدن برای گوش از خود منتشر می کند که بسته به حالات روحی انسان این امواج ترکیب‌های مختلفی به خود می گیرد. برای مثال امواج لحظات آرامش و مدیتیشین با امواج مغز هنگام مطالعه و تمرکز بالا تفاوت دارد. در واقع بین حالات روحی و روانی و ذهنی انسانها و امواج مغزی آنها یک تناظ ر یک به یک و قابل اثبات وجود دارد که این تناظر و ارتباط غیر قابل انکار مبنای تولید سیستم‌های مولد امواج مغز و بازخوراندن این امواج از طریق مدوله کردن با امواج صوتی و موزیک‌های قابل شنیدن است.از سوی دیگر انسان به خاطر داشتن دو گوش در طرفین سر و اختلاف زمانی کوچکی که دررسیدن یک صدای واحد به دو گوش وجود دارد توانایی تشخیص محل و جهت و فاصله صدا را پیدا می کند. یعنی اگر از طریق هدفون صدا یا پیامی صوتی به دو گوش و البته با تاخیر اندکی نسبت به هم ارسال شود، مغز به طور ناخودآگاه در درون خود عمل جهت یابی را انجام می دهد و با ایجاد فضایی سه بعدی و مجازی منبعی مجازی را برای صدا در سمت دلخواه شما (که با تاخیر زمانی قابل کنترل است) ایجاد می کند. به این نوع سه بعدی سازی پیام‌های صوتی به کمک مغز تولید امواج Binaual Wave Generating می گویند که اساس کار تمام سیستم‌های مدرن نرم‌افزاری تولید امواج مغزی در جهان به شمار می آید.

سوال: درس‌های این مجموعه به چه صورت ارائه می شوند؟

جواب: درس‌های این مجموعه به دو زبان انگلیسی و فارسی ارائه می شود و هدف از طراحی این مجموعه ایجاد یک دنیای مجازی و رویایی در ذهن زبان آموز به کمک مغز اوست . درس ها به صورت صوتی و به فرمت mp3 روی سه عدد سی دی قرار داده شده و هر سی دی شامل بیش از پانزده ساعت درس و تمرین می باشد.سطح درس ها از حالت ابتدایی شروع و تا حالت مکالمات پیشرفته ادامه پیدا می کند. فارسی بودن توضیحات تک تک جملات و کلمات درس ها این امکان را در اختیار ضمیر ناخودآگاه قرار می دهد تا با حداقل انرژِی معنا و مفهوم دیالوگ ها را جذب کند. نحوه استفاده از این مجموعه به این صورت است که هدست را روی گوش خودقرار داده و سپس دستگاه پخش صدا (که می تواند هر دستگاه پخش mp3 باشد) را روشن کرده و چشمان خود را ببندید و به خواب فرو روید. ازآنجا که درس ها روی امواج مغزی مدوله شده اند ، شما بعد از چند دقیقه باکمال حیرت متوجه می شوید که افرادی بسیار نزدیک شما در حال مکالمه انگلیسی و فارسی با هم می باشند.اگر چشمان خود را ببندید به خاطر غریب بودن تکنولوژی بلافاصله خود را در داخل یک کلاس ذهنی می بینید که استاد در حال حرکت و به صورت دینامیک مطالب را به دو زبان انگلیسی و فارسی تدریس می کند. از آنجا که همراه هر جمله و پارگراف بلافاصله معنای فارسی آن هم تکرار می شود ، ذهن شما به طور خود به خود بین جملات ف ارسی و انگلیسی تناظر معنایی کشف می کند و بعد از یک ساعت دیگر ذهن صرف نظر از زبان درس ارائه شده معنای آن را خود به خود درمی یابد. انگار به یک باره انگلیسی بودن زبان درسها برای ذهن بی معنا می شود و مغز شما بلافاصله بعد از ادای هر کلمه و جمله انگلیسی ، فورا معنای آن را درمی یابد. گویی شما با زبان مادری خود آن جمله را درک کرده اید و این اوج اعجاز و فو ق العادگی این مجموعه محسوب می شود. طبیعی است که به مرور شما به خواب می روید و در رویا شخصیت هایی می بینید که در حال گفتگو و صحبت و ادای جملاتی هستند که از گوشی پخش می شود. تعجب هم ندارد! ذهن شما بر اساس معناهایی که از صداهای دریافتی می گیرد اقدام به رویا سازی می کند و رویاهای شما را با اتفاقات درسها هماهنگ و همنوا می سازد. بدیهی است که اصوات mp3 این مجموعه قابل انتقال به کول دیسک ها و حافظه‌های قابل حمل و دستگاه‌های پرتابل mp3 Player نیز می باشند.

مجوز :26-821891


نحوه خريد آموزش زبان انگلیسی در خواب/اورجینال بیش از 4 حلقه :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 18000 تومان
خريد آموزش زبان انگلیسی در خواب/اورجینال بیش از 4 حلقه


فواد بازدید : 41 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

با چند کلیک کارت ویزیت زیبای خود را طراحی نمایید اورجینال


کارت ویزیت های آماده ایرانی.بسته کامل//اورجینال


کارت ویزیت‌های آماده ایرانی.بسته کامل

مجموعه بی نظیر!

بیش از 2200 عدد کارت ویزیت آماده و دسته بندی شده!

مخصوص طراحان کارت ویزیت!

شامل آرم و لوگو!

با مشخصات زیر:

300 dpi

CMYK Color

دسته بندی شده.

با چند کلیک کارت ویزیت زیبای خود را طراحی نمایید.

ش م:4242-1392


نحوه خريد با چند کلیک کارت ویزیت زیبای خود را طراحی نمایید اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 1300 0 تومان
خريد با چند کلیک کارت ویزیت زیبای خود را طراحی نمایید اورجینال


فواد بازدید : 48 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش تعمیر خودرو سمند (فارسی) /  اورجینال


آموزش تعمیر و نگهداری خودرو سمند / اورجینال
آموزش مکانیک خودرو سمند Samand به زبان فارسی / اورجینال
آموزش فارسی تعمیر خودرو سمند / اورجینال


با این مجموعه صدها هزار تومان در هزینه های تعمیر و نگه داری اتومبیل خود صرفه جویی می نمایید…
قابل پخش در تمام دستگاههای DVD Player خانگی !
با این آموزش مطمئن باشید که تعمیرکار اتومبیل خود خواهید بود...
دیگر نگران خرابی اتومبیل خود در مسافرت یا کارهای ضروری نخواهید بود.

سمند محصولی که ایران خودرو آن را بر پایه پژو 405 طراحی و تولید کرد سمند نام گرفت که با بهره مندی از مزایایی همچون مصرف سوخت و آلایندگی پایینتر از 405 و ایمنی بالاتر به دلیل برخورداری از بدنه محکم توانست گوی سبقت را از خودرو رده خارج پژو 405 برباید. از دیگر مزایای سمند می توان به ابعاد مناسب برای استفاده درون و برون شهری، فضای قابل توجه داخل اتاق، ظرفیت کافی صندوق عقب، فرمان پذیری خوب به ویژه در جاده های پر پیچ و خم و سیستم هشدار دهنده هوشمند نام برد.

از آنجا که خودرو سمند دارای سیستم سوخت رسانی انژکتوری و سیستم های الکترونیکی جدید است هنوز بسیاری از افراد اطلاعات بسیار کمی نسبت به این خودرو دارند. از این رو سی دی آشنایی با خودرو سمند یک منبع آموزشی جهت بالا بردن و تکمیل اطلاعات فنی پیرامون این خودرو است.



تصاویر جالبی نیز از خط تولید سمند در کارخانه ایران خودرو مابین فصول آموزشی گنجانده شده است. به همراه این مجموعه نقشه های کامل سیستم سوخت رسانی و برقی خودرو سمند نیز ارایه گشته است که امید است موجب توجه قرار گرفته و برای شما مفید واقع گردد.

روش های فوق العاده و بی نظیر برای تعمییر کردن ماشین توسط خودتان
شما هم می توانید یک مکانیک عالی شوید
بدون نیاز به هزینه وخرج های اضافه اتومبیل تان را تعمییر کنی د
بله شما هم می توانید

*بخشی از مطالب آموزشی موجود در این مجموعه بی‌نظیر :
آشنایی با موتور سمند شامل نوع موتور و مدل انژکتور
معرفی نوع روغن استاندارد ایران خودرو برای موتور – گیربکس -هیدرولیک فرمان و ترمز سمند
باطری و موارد ایمنی آن
تعویض فیلتر هوا و فیلتر روغن با ذکر میزان کاردکرد مطلوب
معرفی کاتالیست و موارد نگهداری آن
معرفی سیستم خنک کنندذه موتور شامل ترموستات – فن ها و رادیاتور
توضیح و عملکرد رله دوبل – سویچ اینرسی – سنسورهای فشار هوا و دور موتور – مدل استاندارد شمع سمند
کولر سمند و مواردی که باید رعایت شود
سیستم هشدار دهنده و نکات سیستم
اجزا تشکیل دهنده سیستم گازسوز در سمند CNG
شیر قطع کن CNG – رگولاتور – سنسورهای دما – فشار گاز و فشار خلا – ریل انژکتور و …
همراه با دفترچه راهنمای فارسی انواع مختلف خودروی سمند (PDF)



این مجموعه شامل:
موتور سمند- باطری – جعبه فیوز کالسکه ای – فیلتر هوا – محفظه روغن موتور – فیلتر روغن – روغن ترمز – سیستم هیدرولیک فرمان(پمپ هیدرولیک فرمان روغن هیدرولیک) – میل سوپاپ و میل لنگ – کاتالیست – رادیاتور – فن های خنک کننده – سیستم کولر – ترموستات – رله دوبل سنسور فشار هوای ورودی – شمع ها – وایرها و چگونگی تست آن – کامپوتر سیستم سوخت رسانی – سنسور دوموتور – محفظه دریچه گاز – سوئیچ اینرسی – هشدار دهنده سمند – تنظیم کولر (دستی و اتوماتیک ) – مخزن ذخیره گاز – رگلاتور – سنسور فشار گاز – سنسور فشار خلع آدوانسه – ریل و انژکتورهای گاز – ECU گاز – فیلتر گاز – سایز لاستیک های استاندارد
سیستم سوخت رسانی و سیستم هوا
اطلاعات فنی : مقدارگشتاور سفت پیچ ها – مشخصات سیستم سوخت رسانی
ابزار مخصوص : ابزار اندازه گیری فشار سوخت مشخصات فنی – نمای کلی سیستم – اجزای تشکیل دهنده مانیفولد هوای ورودی – محفه دریچه گاز – پمپ بنزین فیلترها و درجه داخل باک – سیستم ورودی هوا

تنظیم و تعویض : موارد احتیاطی هنگام کار بر روی سیستم سوخت رسانی باز نمودن فیلتر هوا و محفظه آن – شیلنگ ورودی هوا – شیلنگ هوای ورودی از فیلتر هوا به محفظه – دریچه کنترل بنزین – باک بنزین – شیلن گ ورودی به باک بنزین درجه داخل باک – پمپ بنزین – محفظه دریچه گاز -مانیفولد هوای ورودی انژکتورها – رگلاتور فشار سوخت – سنسورها – کلید خودرکار قطع کننده جریان برق پمپ بنزین – سیم گاز – پدال گاز – بررسی فشار سیستم سوخت رسانی

تا به حال اتومبیل تان در بین راه خراب شده است؟ !!
فقط با چند دقیقه بررسی مشکل خودروی خود را برطرف خواهید کرد
آیا میدانید ۸۰ درصد خرابی های اتومبیل با حداکثر ۱۵ دقیقه بررسی رفع میشوند؟
با بهترین کیفیت صدا و تصویر
آموزش تصویری تعمیرات قسمت به قسمت

این مجموعه در قالب دو دی وی دی قابل پخش در دستگاه های دی ودی خانگی وکامپیوتر برای شما ارسال میشود
این محصول دارای شماره مجوز 1023065



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.


نحوه خريد آموزش تعمیر خودرو سمند (فارسی) / اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 18800 تومان
خريد آموزش تعمیر خودرو سمند (فارسی) /  اورجینال


فواد بازدید : 63 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

دکتر هلاکویی تربیت فرزندان از تولد تا 19 سالگی (10cd)


دکتر هلاکویی بسته جامع تربیت فرزندان از تولد تا 19 سالگی

دکتر هلاکویی بسته جامع تربیت فرزندان از تولد تا 19 سالگی

مجموعه جامع و بی نظیر تربیت فرزندان از دکتر هلاکویی
در 10 سی دی به صورت MP3 شامل فلسفه تربیت فرزندان و تربیت از تولد تا 19 سالگی


دکتر هلاکویی بسته جامع تربیت فرزندان از تولد تا 19 سالگی

این مجموعه شامل مجموعه های زیر می باشد :

* فلسفه تربیت فرزندان : چرا باید در تربیت فرزندان نهایت تلاش و توجه را کرد ؟ جواب این سوال و سوالات دیگر را در این مجموعه بگیرید .

* تربیت فرزندان از تولد تا سه سالگی : کلیه بایدهاو نبایدهایی که باید در تربیت فرزندان از بدو تولد تا سه سالگی رعایت شود و مطالب مفید دیگررا می توان در ای ن مجموعه یافت . سه سال مهم و تعیین کننده در تربیت فرزندان که تاثیرات آن در تمام طول زندگی باقی می ماند .

* تریبت فرزنادن از سه تا هفت سالگی : اهمیت این 4 سال از زندگی فرزندان به این دلیل است که در این سنین کودکان خود را آماده ورود به اجتماع مهد کودک - مدرسه و ... می کنند , محیطی غریب و ناآشنا برای کودکان که می توان با تربیت درست در این سنین از اثرات منفی این محیط کاست و به حداقل رساند .

* تربیت فرزندان از هفت تا سیزده سالگی : مدرسه , اجتماع و اثرات منفی که ممکن است بر روی یک کودک در این سنین گذاشته شود و برای تمام عمر باقی بماند . مواجه و برخورد و تربیت صحیح فرزندان خود را به طور اصولی آموزش ببینید .

* تربیت فرزندان از سیزده تا نوزده سالگی : نوجوانی و مشکلات رسیدن به سن بلوغ همیشه یکی از دغدغه های مهم والدین بوده است . با کمک این مجموعه می توانید این مشکلات را به حداقل رسانید و در هنگام بروز مشکلات برخورد اصولی با آنها داشته باشید .


نحوه خريد دکتر هلاکویی تربیت فرزندان از تولد تا 19 سالگی (10cd) :
بر اي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12900 تومان
خريد دکتر هلاکویی تربیت فرزندان از تولد تا 19 سالگی (10cd)


فواد بازدید : 259 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرکت های توزیع واداره برق منطقه ای باپاسخ تشریحی رشته برق


آیا منبعی برای مطالعه وجود دارد؟

بله، مجموعه ای از نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو در سالهای قبل و همچنین نمونه سوالات آزمونهای استخدامی مختلف طبق مواد آزمون استخدامی وزارت نیرو گردآوری شده که در قالب چندین فایل شامل سوالات تستی ارائه می شود. مطالعه نمونه سوالات سال های گذشته آزمون استخدامی وزارت نیرو کمک بزرگی برای داوطلبان متقاضی استخدام در این استخدامی جهت کسب آمادگی بیشتر و بهتر می باشد. شما با دریافت این بسته، سوالات زیر را دریافت خواهید نمود:

۳۴۰ نمونه سوال هوش و توانمندی های ذهنی + پاسخنامه

۲۵۰ نمونه سوال ادبیات فارسی + پاسخنامه

۸۷ نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات + پاسخنامه

۲۵۰ نمونه سوال معارف اسلامی + پاسخنامه

۲۶۰ نمونه سوال زبان انگلیسی + پاسخنامه

سوالات تخصصی برخی از رشته ها ( مربوط به آزمون های سالهای قبل )

۵۰ نمونه سوال تخصصی برق قدرت – منطقه ای

۵۰ نمونه سوال برق قدرت – توزیع

۵۰ نمونه سوال تخصصی تکنیسین برق- تولید

۵۰ نمونه سوال تخصصی تکنیسین برق- توزیع

۵۰ نمونه سوال تخصصی الکترونیک

۵۰ نمونه سوال تخصصی رشته آمار

۵۰ نمونه سوال تخصصی رشته حقوق

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس مالی

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس مکانیک

۵۰ نمونه سوال تخصصی تکنیسین مکانیک

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس نرم افزار

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس شیمی

۵۰ نمونه سوال تخصصی تکنیسین شیمی

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس روابط عمومی

به همراه صدها سوال استخدامی دیگر برای تقویت بنیه علمی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی.
ش م: 21/12412



نحوه خريد نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرکت های توزیع واداره برق منطقه ای باپاسخ تشریحی رشته برق :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 20000 تومان
خريد نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرکت های توزیع واداره برق منطقه ای باپاسخ تشریحی رشته برق


فواد بازدید : 158 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

تابلوهای نوشتاری آموزشی تبلیغاتی




"تابلو نوشتاری آموزشی تبلیغاتی"

*وسیله ای بی نظیر، زیبا و خیره کننده جهت آموزش، سرگرمی کودکان و تبلیغات فروشندگان همه اصناف*





امروزه تبلیغات مهم ترین و کارآمد ترین وسیله برای فروش بیشتر صاحبان مشاغل میباشد و به جرأت میتوان گفت بهترین راه برای کسب درآمد و اطلاع رسانی میباشد.تخته های الکترونیک تبلیغاتی "آبی من" ابزاری مناسب و خیره کننده با قدرت درخشندگی عالی برای فروشگاه ها و مغازه ها میباشد تا هر نوع تبلیغات خود را اعم از ارایه اجناس جدید،اطلاع رسانی نوع سرویس خدماتی و فروشگاهی،حراج فصلی و غیره را در معرض دید مشتریان و خریداران و بازدیدکنندگان بگذارند. این تابلو هم اکنون در مراکز خرید آسیای شرقی (چین و ژاپن)، اروپا و آمریکا استفاده های گوناگونی دارد و فروشندگان و مغازه داران با تنوع نوع ترسیم و نوشتاری بوسیله ماژیک های مخ صوص فلورسنت که فقط برای این تخته ها طراحی شده است،به سادگی تصاویر و نوشته های خیره کننده ای را که دارد، در معرض دید مشتریان میگذارند و به جای چسباندن کاغذهای تایپی بر روی شیشه ها که خود قسمتی از ویترین مغازه را به اصطلاح کور میکند، جاذبه فوق العاده و چشم نوازی را برای مشتریان و بینندگان فراهم می آورند. جالبتر اینکه شما میتوانید تابلو مزبور را به جهت سبکی و آسانی حمل و نقل به هر مکانی در فروشگاه خود انتقال دهید. شما هم اینک میتوانید با اختصاص هزینه ای کم و خرید یکی از این تابلوهای نوشتاری و طراحی رنگی و نوشتاری بر روی آن و نوع پردازش نور نظر مشتریان بیشتری را جلب نموده و فروش کالاها و خدمات خود را دو چندان کنید.





همچنین این کالا قابل استفاده جهت محیط های آموزشی و منازل... بر حسب نیاز کاربران میباشد. کودکان با ترسیم نقش ها و نوشته های خود به رنگ های مختلف توسط ماژیک های براق و نورافشان فلورسنت که کاملاً بی خطر و با ترکیبات آبی ساخته شده اند و با آب نیز به راحتی شستشو می شوند. همچنین کودکان با تغییر رنگ نور آن ساعات خوشی را با ابن وسی له شگفت انگیز تجربه خواهند کرد. سادگی استفاده از این کالا برای کودکان همانند نوشتن بر روی یک کاغذ با مداد رنگی میباشد!!!





این محصول هم اینک فقط در انحصار سایت "آبی من" میباشد. تابلوهای نوشتاری آموزشی تبلیغاتی را فقط با برچسب "آبی من" تهیه فرمایید.


متعلقات و وسایل جانبی:

پایه تلسکوپی با امکان تنظیم در ارتفاع مختلف و مناسب.
موجود در دو سایز 40*60 و 60*40 .
یک دست ماژیک مخصوص فلورسنت در 6 رنگ (سفید، آبی، سبز، قرمز، زرد، نارنجی و قابل سفارش مجدد).
زنجیر جهت اتصال به دیوار.
آداپتور 12 ولت.
دستگاه تغییر دهنده میزان تابش نور و رقص نور صفحه نمایش.





قابلیت ها:

تبلیغات زیبای فروشگاهی به صورت ترسیم اشکال و نوشتاردر رنگهای مختلف به جای چسباندن کاغذهای اطلاع رسانی به مشتریان و بازدید کنندگان.
کاربری بسیار ساده با پرداخت هزینه ای نه چندان گزاف.
امکان استفاده در محیط های آموزشی، مهد کودک ها و مدارس.
وسیله ای مناسب جهت تفریح و سرگرمی کودک شما .
به معرض نمایش گذاشتن اجناس و خدمات جدید.
حمل و نقل آسان و راحت و قابل جابجایی به مکان دلخواه.
سرگرمی جالب و مناسب برای کودکان.
نمایش خیره کننده حراجی های فصلی.
مصرف ناچیز برق با استفاده از آداپتور 12 ولت.
امکان تنضیمات زیبا و جلب کننده نوری مختلف به هر رنگ دلخواه.
کیفیت درجه یک محصول با قابلیت سفارش در سایزهای متفاوت و امکانات دیگر.
و چندین قابلیت فوق العاده با توجه به نیاز مشتریان شما...


نحوه خريد تابلوهای نوشتاری آموزشی تبلیغاتی :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 145900 تومان
خريد تابلوهای نوشتاری آموزشی تبلیغاتی


فواد بازدید : 43 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید مجموعه کامل نرم افزار نوکیا/اورجینال





مجموعه بی نظیر از تمام انچه که شما برای گوشی خود می خواهید

تمامی برنامه بازی تم GPS و ….. و هر چیزی که برای گوشی خود می خواهید همه در یک مجموعه جمع شده

اپدیت ۲۰۱۱ برای تمامی گوشی های نوکیا

کامل ترین و برترین نرم افزار جی پی ای موبایل با نقشه کامل ایران همراه با تمامی شهرها مخصوص گوشی های نوکیا

در زیر برخی از امکانات ای مجموعه نوشته شده است

تم و پس زمینه : . بیش از ۵۰۰ تم متنوع و جدید . بیش از ۵۰۰۰ تصویر پس زمینه با آرشیو موضوعی برای همه سری های نوکیا

بازی : . کامل ترین آرشیو بازی های جاوا و سیمبیان . برترین بازی های کرک شده n.gage II

زنگ : . آخرین زنگها با دو فرمت مختلف . رینگ تون های اورجینال تمامی مدل های گوشی نوکیا

کلیپ : . ۸۰۰کلیپ جذاب و دیدنی با پنج فرمت ۳GP, WMV , AVI , MPEQ , Mov

. آموزش زبان انگلیسی : Headway, landmark ,Interchange , Tofel قابل استفاده در تمامی گوشی های موبایل

GPS : . نقشه GPSشهرهای ایران و راههای ایران . آخرین ورژن نقشه GPSشهر تهران در چند نسخه . آخرین ورژن نقشه GPSشهر های کیش ، بندر عباس ، شیراز ، گنبدکاووس ، زاهدان ، قشم ، کرمان ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد ، تبریز، ارومیه ، اراک ، قم ، کرج ، رشت ، ساری ، زنجان ، انزلی ، یزد . آخرین ورژن نقشه GPSحرم امام رضا ( ع) . نقشه کشور های جهان بصورت آفلاین نوکیا

. آخرین نسخه برنامه گارمین برای گوشیهای سیمبیان . آپدیت برنامه های گارمین مخصوص تمام کشورها

. نقشه GPSبرنامه گارمین شامل: نقشه جهان ، آسیا واقناسیه ، خاورمیانه ،خلیج فارس ، سوریه ، لبنان ، ترکیه ، تایلند و تمام راه های اروپا . آخرین ورژن نرم افزار smartcom

آنتی ویروس: . انواع آنتی ویروس های مخصوص موبایل همچون کسپراسکای ، بیت دیفندر ، نورتون و… . پسورد گذاری بر روی فایلها . شناسایی فایلهای مخرب قبل از دریافت . شبکه کردن گوشی با کامپیوتر ، چت متنی از طریق بولوتوث ، امکان دیدن

اطلاعات گوشی دیگر . خاموش و روشن کردن سریع بولوتوث . مرورگرهای معروف ، تبدیل گوشی به وب کم ، چت . بالا بردن کیفیت دوربین ، عکس برداری از صفحه نمایش ، تغیر سایز تصاویر ، ساخت آلبوم عکس

فرهنگ لغت : . لغت نامه انگلیسی به فارسی وبرعکس و تلفظ . لغت نامه های مترادف ، متضاد ، پسوند ، پیشوند ، تجارت ، پزشکی ، افعال بی قاعده ، عبارات مهندسی ، علوم رایانه ، اصطلاحات روزمره ، حقوق ، شیمی

نرم افزار : . فیلتر کردن پیامک ها ، ارسال پیامکهای پاک شونده ، شتاب دهنده ارسال پیامک . ساختن تم در گوشی ، بازیابی اطلاعات سیم کارت و رم . جدید ترین Utility های قابل اجرا بر روی ورژن ۵ سیمبیان . تبدیل فرمتها به یکدیگر ، تبدیل عکس به تم

Nokia Update Pack : . آخرین نسخه نرم افزار jaf بصورت کاملا کرک شده برای آپدیت کردن گوشی های نوکیا بدون نیاز به سخت افزار خاص . آخرین نسخه nss برای تغییر پروداکت کد گوشی
شماره مجوز:221/79134852


نحوه خريد خرید مجموعه کامل نرم افزار نوکیا/اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید مجموعه کامل نرم افزار نوکیا/اورجینال


فواد بازدید : 36 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید آموزش تعمیر موبایل/اورجینال





حرفه ای ترین مجموعه آموزش تعمیرات موبایل / اورجینال
مرکز تعمیرات تخصصی موبایل / اورجینال
آموزش تعمیر موبایل ( نرم افزاری و سخت افزار ) / اورجینال

بزرگترین بانک اطلاعات تعمیرات موبایل شامل: نقشه، شماتیک، باکـس، عیب یابی، شگردها، راهنمای تعمیر فارسی گوشی ها، اسمبل، آموزش سخت افزار و نرم افزار، راهنمای عیب یابی از روی برد موبایل ، و غیره…
شامل:
عیب یابی و شگردهای تعمیرات جدیدترین گوشی های موبایل
کاملترین مرجع نقشه ها و شماتیک گوشی های موبایل جدید و قدیم
پرسش و پاسخ های تعمیراتی موبایل
تصاویر عیب یابی از روی برد گوشی های موبایل
آموزش باز و بست کردن گوشی های موبایل (اسمبل)
آموزش تعویض IC گوشی های موبایل
آموزش باکـسهای تعمیرات موبایل
کاملترین مجموعه بانک اطلاعات تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل در ایران برای کلیه گوش ی های جدید و قدیم:
نوکیا – سونی اریکـسون – سامسونگ – موتورولا –چینی و NEC – ال جی – زیمنس – آیفون – آیمیت – آیفون – اچ تی سی و…
شماره مجوز:422/89513764


نحوه خريد خرید آموزش تعمیر موبایل/اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید آموزش تعمیر موبایل/اورجینال


تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 346
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 732
  • بازدید ماه : 732
  • بازدید سال : 41,094
  • بازدید کلی : 124,470